NeonMuffler Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Skrevet Desember 31, 2015 takker:) ja det er ikke så moro med rust hehe. gleder meg til sluttresultatet selv, tror e34n blir artig
rakett Skrevet Januar 2, 2016 Skrevet Januar 2, 2016 ser veldig bra ut Rust har jeg sveiset på 2-3 biler selv også. Det tar mye tid, og mye slik rustsveising, har jeg planer om at blir leeenge til neste gang jeg noengang gjør Blir spennende å se resultatet her tilslutt, farge og alt liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Skrevet Januar 7, 2016 takk takk:) hehe ja rust er ikke noe moro:P men var litt synd å kaste bilen også vi skal holde på mye til helga så da får vi unna litt.. men blir nok ikke ferdig fordet:P vil få lakkert resten snart, er lei av å ha alt i deler overalt. fy faen det blir så mye vett
NeonMuffler Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Skrevet Januar 11, 2016 tatt en runde til med rustsveising, har tatt høyre foran nå. manger bare å sveise høyre bak så kan jeg gå over all sveisinga og behandle det før lakk av karossen. valgte å tinne litt på bakskjerm og bue, ettersom jeg liker bedre å ha det i bunn. istedenfor sparkel rett over sveisen
NeonMuffler Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Skrevet Januar 11, 2016 hehe, har gaaaaanske mye igjen:P selve karrosen er en ting, men å montere en hel bil er mye jobb:P siden alt er strippa i deler. + jeg må jo få s54n til å funke også
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Skrevet Januar 12, 2016 det er sant:) har bestilt div lister og klips fra koed, ble jaggu mye småtteri! kosta 7k har også bestilt matrialer til å lage ny rustfri eksos. blir 3" 2mm rustfritt med liten mellompotte og blank bakpotte med 2x3" ut
RF91 Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Blir fort eit par kroner når ein må ha 1 000 småting Men detta blir skambra til slutt
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Skrevet Januar 12, 2016 ja med motor og div større bestillinger er jeg på snart 80k liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Jaggu artig å følge denne tråden Christian Dette var fin tidtrøyte en kald januardag der jeg sitter og venter på tlf fra kompisen min som klargjør bilen min før EU-kontroll Nå har jeg sitti og lest tråden din fra 2009 og frem til i dag og jeg har fått veldig respekt for deg og din ståpåvilje Jeg begynner å forstå hva som kreves for å få slike biler i skikkelig stand Det handler om prioriteringer. Skal følge deg videre og jeg håper du står løpet ut og får bilen i topp stand og godkjent Hilsen Tore med Brocaten på e34-forumet liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 takker for fine ord hyggelig å høre når folk setter pris på arbeid og skjønner hvor mye man må stå på for få det ferdig også har nå fått koed pakka med en haug av deler + nye bakpotta. så venter på resten av eksos delene så har jeg det meste i hus:) ettersom jeg har fått meg ny jobb og jobber skift så har jeg ikke like mye tid til å holde på, så får gunne på til helga og ta et røsk da
NeonMuffler Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Skrevet Januar 25, 2016 siste hjørnet endelig sveisa ferdig!! ble en pappeske full av gammal dritt og rust har godkosen i behold i garasjen med godt fyr i peisen der også fått nye bakpotta, så blir en ganske standard stuss nå, istedenfor for "turboeksos"
RF91 Skrevet Januar 25, 2016 Skrevet Januar 25, 2016 Godfølelse no når all rust e vekke, vil eg tru Du har vel behandla da nya stålet med eit eller anna snabelstoff slik at du ikkje må gjera samme jobben opp igjen om 2 år?
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Skrevet Januar 26, 2016 som jeg skrev på forrige side, så behandles dette riktig så det skal holde så lenge bilen lever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå