Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Grom bil dette.=) Men nok en gang må jeg si att jeg ikke fårstår at folk kjøper det ms sprutet. Nesten alle som monterer det får jo trøbbel. billig i inkjøp men hva gjør det når det ikke funker?Og har tilgode og høre en motor som går fint med ms når den først fyrer og. l

Håper du finner ut av det. lykke til.=)

mvh

Jeg har hatt stor suksess med ms ihvertfall. Nå kjøpte jeg riktignok ikke det kdfi sprutet som kimmit selger, selv om det i utgangspunktet er samme sprut.

Jeg har også lagt merke til at folk som kjøper sprutet fra kimmit får trøbbel, så derfor kjøpte jeg heller av en privatperson som driver mye med ms. Da får man litt bedre backup hvis det skulle være noe etterpå.

Min starta på første slaget, og har gjort det siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt den heller opp på hengern som jeg kan komme med da :) så tar jeg den heller.. Neida.. Kjører ms2 du da eller?:) men er ikkenoe feil i mappet?

er kdfi ms2 "pnp" vel ja. har ikke sett noe mer på det på noen uker nå, er så sykt lei! hadde lett betalt en for å læse han i garasjen til den starter :P

Jeg tipsa deg om å kjøpe ms fra samme person jeg kjøpte fra. Tror kanskje det ville vært bedre.

Du kan jo kanskje ringe han evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan ikke tenke meg engang hvor mange timer jeg har på å kikke på E34 siden jeg var liten, å dette er desidert den fineste! :) 100% gjennomført på hele bilen, akkurat sånn det skal være! Blir ombygg til manuell og 2,8 liters stroker veiv +++ å fjerning av all rust på min 525 i vinter! å antagligvis turbo senere! :D å dette prosjektet får motivasjonen min til å fly i taket!

Hvordan er det med godkjenning ved turbobygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil dette.=) Men nok en gang må jeg si att jeg ikke fårstår at folk kjøper det ms sprutet. Nesten alle som monterer det får jo trøbbel. billig i inkjøp men hva gjør det når det ikke funker?Og har tilgode og høre en motor som går fint med ms når den først fyrer og. l

Håper du finner ut av det. lykke til.=)

mvh

ganske enig her.. og kdfi er jo kompi av ms igjen...

når du først får ms til å funke så virker det greit. men ikek ofte du får det til helt uten trøbbel desverre..

ville spandert på noe ordentlig sprut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt den heller opp på hengern som jeg kan komme med da :) så tar jeg den heller.. Neida.. Kjører ms2 du da eller?:) men er ikkenoe feil i mappet?

er kdfi ms2 "pnp" vel ja. har ikke sett noe mer på det på noen uker nå, er så sykt lei! hadde lett betalt en for å læse han i garasjen til den starter :P

Jeg tipsa deg om å kjøpe ms fra samme person jeg kjøpte fra. Tror kanskje det ville vært bedre.

Du kan jo kanskje ringe han evt.

Handler selv også helst fra samme privat person! Mye kunskap og utrolig god support!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
håper vi får noe liv i denne snart, før jeg blir gæren

Bare å få ut Fingern det Christian !! du bruker jo all tiden din på å gnikke på denne sireævaen din ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...