Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle dele min historie i dag siden det var litt humor preg over den.. men jeg tror ikke topphastigheten oppgitt i manualen på min bmw 318 gjelder for hvor fort bilen kan gå, heller før deler begynner å falle av bilen i fart...

(dette ble gjort om natta på rett strekke hvor ingen biler var i nærheten, hadde biler i hver enda av strekka som sjekket)

prøvde ut min mot en volvo c30 i går, og akkurat da nåla bikka 200kmt på min sa det smokk og så fløy det en klar plast greie bakover veien.... dette var da mitt høyreblinklys.....

syns det var rart siden de sitter jo festa med 3 klips, så de skal jo ikke falle ut så lett....

Jaja... Noen som har klare blinlkys foran til E46 facelift (om det har noe og si) til salgs? :)

eller bytte mot noe.

Ha en fin påskeaften.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når man bruker orginale lykter som ikke har vært rotet med (plastklipsene knekker lett) så sitter ting både fast og der det skal.

ALT av ettermarkedsgreier til BMW virker som noe ræl. Enten dugger det ekstremt, eller så er passformen elendig eller så faller det av. Gjerne alt på en gang.

Skrevet

tja, det gikk sånn omtrent likt, jeg bremsa ned jeg når jeg så noe fløy som faen over bilen :P

men det jeg syns var rart var at klipsene røyk på siden der, snodig..

å race med 318 er som maraton med krykker ja, det er godt mulig men 200 er fortsatt 200 :P

Skrevet

Ikke så himla galt speedometeret i min bil. Når det viste 200, var reell fart 13 km/t lavere. (gps)

Edit: ang. blinklys deler jeg erfaring med hagenisse og sverger til de originale oransje, de sitter der de skal whatsoever :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...