Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Jeg stiller ut med klubben ja. Vi kjører inn samlet. Sikkert bare å møte opp :)

For dem som ønsker å være med på felles innkjøring til en stripe i parkeringshuset gjelder følgende:

Oppmøte for felles innkjøring fra parkeringen ved Skoringen butikken på Nordås, kl 09.15 til 09.45 - Eric Aksdal samler troppene der. Her finner du kart hvis du ikke vet hvor det er: http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... b%3Dyellow

Avreise til Lagunen 09.45 i samlet flokk, ankomst Lagunen 09.46-09.47 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en grei dag å sulle rundt på!

Har du bilder Sladdis? :D

hehe har faen ikkje tatt 10bilder til sammen :P Så her kommer 2, hehe

Ett av en jævli grom e36 og ett av bmw rekka, mangla ett par bila da men hehehe

Hvem stakk av me premien i dag egentli ? Vet noen det?

IMG_1223.jpg

IMG_1230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var fælt så mange e9x det var hos bmwccn da. var ikke mye biler igjen når vi kom litt før kl 14.

Det var for det meste nye bila ja. var 2 6serier fra 80talle og e30 m3 til larsen racing.

Syns det er grommere med strøkne eldre bimmere selv da, de nye kan på en måte hvem som helst ha, bare å gå til nærmest bmw og kjøpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en grei dag å sulle rundt på!

Har du bilder Sladdis? :D

hehe har faen ikkje tatt 10bilder til sammen :P Så her kommer 2, hehe

Ett av en jævli grom e36 og ett av bmw rekka, mangla ett par bila da men hehehe

Hvem stakk av me premien i dag egentli ? Vet noen det?

IMG_1223.jpg

IMG_1230.jpg

Den knall orange spider E46n stakk av med *best in show* prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er de gamle bilene som vekker mest oppsikt, sålenge de er strøkne.

Det var visst litt forfall i tolvte time hos BMWccn da. Bla var det en 8-serie som ikke kunne komme likevel. I tillegg var det en E30 325i cab som ikke dukket opp. Jeg var egentlig reserve, og panikkvasket bilen i siste liten.

Forresten ufattelig at den orange bilen kunne vinne noe som helst. Gjennomført, ja. Men hjelpe meg så stygt! På sparket kommer jeg på en bråte andre biler som heller fortjener den prisen. Bla den blå E30 M3'en som sto med BMWCCN. I tillegg var det flere flotte gamle Mercer, amcars (gamle Mustanger, Corvetter osv er gromt!), og til og med et knippe Ferrarier.

Men smaken er som baken: Alle har en men noen stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er de gamle bilene som vekker mest oppsikt, sålenge de er strøkne.

Det var visst litt forfall i tolvte time hos BMWccn da. Bla var det en 8-serie som ikke kunne komme likevel. I tillegg var det en E30 325i cab som ikke dukket opp. Jeg var egentlig reserve, og panikkvasket bilen i siste liten.

Forresten ufattelig at den orange bilen kunne vinne noe som helst. Gjennomført, ja. Men hjelpe meg så stygt! På sparket kommer jeg på en bråte andre biler som heller fortjener den prisen. Bla den blå E30 M3'en som sto med BMWCCN. I tillegg var det flere flotte gamle Mercer, amcars (gamle Mustanger, Corvetter osv er gromt!), og til og med et knippe Ferrarier.

Men smaken er som baken: Alle har en men noen stinker.

meget ening der ja:) at 850 frode ikke kom var p.g.a sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er de gamle bilene som vekker mest oppsikt, sålenge de er strøkne.

Det var visst litt forfall i tolvte time hos BMWccn da. Bla var det en 8-serie som ikke kunne komme likevel. I tillegg var det en E30 325i cab som ikke dukket opp. Jeg var egentlig reserve, og panikkvasket bilen i siste liten.

meget ening der ja:) at 850 frode ikke kom var p.g.a sykdom.

Hadde gledet meg til å stille ut bilen, men fikk en allergisk reaksjon slik at jeg var hoven i hele fjeset. :( Men jeg gav beskjed til Ståle både kvelden før og kl 8 om morgenen om at jeg måtte avlyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...