Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Bilreparatøren Vest. Men det finnes ikke lenger. De gikk inn i KV Bilservice, og de som var gode på BMW har gitt seg. Dessverre.

Forresten synd du ikke kunne stille på vårmønstring. Jeg så frem til å kikke på en 8-Serie på nært hold igjen. Blir en stund mellom hver gang. Men helsen går først da. Regner med du er kvikk og kjekk igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.. Hvem er det å anbefale i bergensområdet da? Vil ikke levere inn 850'en hvor som helst..

Edit: Ja det var jævlig kjipt :( Kan nesten ikke gjøre noe med det. Men jeg er med på treff her snart om noen andre er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er no meget fornøyd med Autoteam Bergen. Greie folk som faktisk har peilingen, gode priser osv.

De tar jo mye BMW, merce, lambo. og ferrari. Siden eiere leverer inn ferrarien sin der så tror jeg de gjør en god jobb, sett flere sportsbiler stå utenfor der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arenum har de vel reve vis jeg ikke tar feil :P men vis det er fint vær kan vi jo stille der med stor cashen :) vis ikke får vi ta en kjøre tur til nesttun eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilreparatøren Vest. Men det finnes ikke lenger. De gikk inn i KV Bilservice, og de som var gode på BMW har gitt seg. Dessverre.

Når skjedde dette?

Har brukt disse i flere år og var der sist i november. Har jo fått med meg at de skiftet navn til Bilservice vest og at minst en av de ansatte forsvant for en stund siden. God sørvis har det vært hele tiden og jeg føler også at kunnskapen på bimmers har vært like god hele veien.

Kan noen utdype dette litt? Må bestille service på e60en veldig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilreparatøren Vest. Men det finnes ikke lenger. De gikk inn i KV Bilservice, og de som var gode på BMW har gitt seg. Dessverre.

Når skjedde dette?

Har brukt disse i flere år og var der sist i november. Har jo fått med meg at de skiftet navn til Bilservice vest og at minst en av de ansatte forsvant for en stund siden. God sørvis har det vært hele tiden og jeg føler også at kunnskapen på bimmers har vært like god hele veien.

Kan noen utdype dette litt? Må bestille service på e60en veldig snart :)

Husker ikke når Bilreparatøren gikk inn i Bilservice. Var vel i 09 en gang... En av "BMW-folkene" ga seg før dette, og han andre har visst også gitt seg ganske nylig.

Jeg kjenner han ene sånn halvveis, men vet ikke noen flere detaljer enn dette.

Forøvrig har jeg absolutt ingen grunnlag for å ikke anbefale Bilservice altså. Men spesialister på BMW er de nok ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...