PenguiN- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Okei, ja det gjør jeg, og jeg har lyse liggende om jeg får lyst å bytte poenget er at jeg ikke vil ha beige dørsider, og derfor bruke di sorte og da må jeg få det sorte til å gå litt igjen i det beige og det beige igjen i det sorte for å få det til å se ut som ett slags "individual" interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvorfor har du gått fra sportsstoler til vanlige stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Sikkert pga pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Får virkelig håpe det ser bedre ut i virkeligheten. ¨Må si jeg er skeptsik til dette =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Sånne dørtrekk du skal ha? Og jeg kan høre med en kompis på høggern her om han ordner noen sorte nakkestøtter Det kommer inn en del BMW'er som skal presses nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Gikk fra sportsstoler til vanlig fordi sportstolene var hull i og ikke så pene + at jeg fikk dobbelt så mye for di to stolene alene enn det jeg betalte for HELE det nye interiøret. og ja, det ser veldig bra ut og ikke minst ser det nytt ut dette interiøret. En annen liten artig sak er jo det at jeg er veldig slank så di sidestøttene støtter meg ikke så veldig, hehe ostnes, sort med beige del i midten hadde vært PERFEKT. kan du skaffe? send PM, samme med nakkestøtter i sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jeg blir bare mer og mer begeistret for beige skinninteriør. Lurer på om jeg begynner å bli voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Du begynner bare å få god smak Beige og chremeskinn er det mest elegante du kan ha, i mine øyne! Skal ha chremeinteriør i min neste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 har sett gjennom noen sider av tråden din nå, og bilen begynner å bli tøff den. Likte panseret, og la det være i carbon, samt få taket og da csl luka i carbon. Det blir tøft, og ikke noe alle har. Ang interiøret, så vet jeg ikke. Trengs nok litt tilvenning kanskje. Få i nakkeputer foran og knips noen bilder. Får litt mer helhet da, så ikke umulig det blir bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Bilen var ganske smuud men etter min smak liker jeg ikke carbon panseret, det blir liksom for mye for meg Men ellers så ser jo bilen strøken ut med et til minus, bakfangeren liker jeg ikke.. Men stå på Du skulle lakert felgene i svart med gull stripe rundt det var rett og slett TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Har du gjort noe mere med bilen siden siste update eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Syns det e lite som skjer her nu mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Chreme er fint! Her i min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Syns dette ble kult jeg! Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 hvorfor skal denne bilen plukkes og selges i deler?!? ser da altfor god ut til det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå