Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

Okei, ja det gjør jeg, og jeg har lyse liggende om jeg får lyst å bytte :)

poenget er at jeg ikke vil ha beige dørsider, og derfor bruke di sorte og da må jeg få det sorte til å gå litt igjen i det beige og det beige igjen i det sorte for å få det til å se ut som ett slags "individual" interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk fra sportsstoler til vanlig fordi sportstolene var hull i og ikke så pene + at jeg fikk dobbelt så mye for di to stolene alene enn det jeg betalte for HELE det nye interiøret. og ja, det ser veldig bra ut og ikke minst ser det nytt ut dette interiøret.

En annen liten artig sak er jo det at jeg er veldig slank så di sidestøttene støtter meg ikke så veldig, hehe :)

ostnes, sort med beige del i midten hadde vært PERFEKT. kan du skaffe? send PM, samme med nakkestøtter i sort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett gjennom noen sider av tråden din nå, og bilen begynner å bli tøff den. Likte panseret, og la det være i carbon, samt få taket og da csl luka i carbon. Det blir tøft, og ikke noe alle har.

Ang interiøret, så vet jeg ikke. Trengs nok litt tilvenning kanskje. Få i nakkeputer foran og knips noen bilder. Får litt mer helhet da, så ikke umulig det blir bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var ganske smuud men etter min smak liker jeg ikke carbon panseret, det blir liksom for mye for meg :P Men ellers så ser jo bilen strøken ut med et til minus, bakfangeren liker jeg ikke.. Men stå på :) Du skulle lakert felgene i svart med gull stripe rundt det var rett og slett TØFT! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...