Torbjørn E39 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Må si jeg ble litt skeptisk da jeg fant denne siden på nett: www.bestchip.no Jeg fant flere kundekommentarer på nettsiden men fant ut at denne var best likevel: Kjære Bestchip.no Jeg er en dame i min beste alder (74 år).En dag jeg surfet på nettet kom jeg over en fantastisk nettside, nemlig Bestchip.no.Ette å ha funnet min bil, Skoda Fabia, bestilte jeg Deres eminente trimmingsett og ventet i spenning på å motta varen.Etter noen dager mottok jeg pakken og gikk i gang med å montere trimmingsettet etter den enkle og lettfattelige bruksanvisningen, etter at jeg hadde utført testen nærmest steilet jeg ut av garasjen og det gikk på to hjul i svingene bort til eldresenteret der jeg spiller bingo hver torsdag, helt fantastisk!Jeg la bredsiden til og skrenset inn på den siste parkeringsplassen rett foran den kjekkeste mannen på bingoen.Han ble så betatt av bilen min at han inviterte meg sporenstreks ut på en romantisk middag.Senere den kvelden ringte Norsk Tipping og sa at jeg hadde vunnet 7,8 mill i Lotto.Når jeg nå skriver dette brevet til Dere,er jeg på bryllupsreise i Karibien med den kjekke mannen,alt dette skjedde pga Bestchip, Dere forandret livet mitt og jeg kan ikke få takket Dere nok!!Bestchip er sikkert et stort selskap, men jeg håper en av Deres sekretærer kan videreformidle min dypeste takk til de fantastiske menneskene som hadde en forretningside som førte til dette mirakelet i mitt liv! Ærbødigst,vennlig hilsen Deres største fan. PS.Dere må mer enn gjerne bruke denne henvendelsen i Deres flotte spalte "Kundekommentarer".
knut_olestad Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Skeptisk ja. Ser de oppgir E90 335d effektøkning fra 286 til 371 hk.. Skeptisk, meget skeptisk!
StianA Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 haha en dame på 74 år ligger breit i svingene faktisk jaja alt er mulig artig lesning var det i hvertfall
BimmerKing Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 haha en dame på 74 år ligger breit i svingene faktisk jaja alt er mulig Tja, med en Fabia har jeg mine tvil
little_e Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Like aktuelt som at min senile bestemor på 88 går Birkebeiner'n.
S.Arnesen Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 haha en dame på 74 år ligger breit i svingene faktisk jaja alt er mulig Tja, med en Fabia har jeg mine tvil reagerte litt på den selv også... hehe
StianA Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 haha en dame på 74 år ligger breit i svingene faktisk jaja alt er mulig Tja, med en Fabia har jeg mine tvil 'kan jo hende hu har et godt forholdt til brekket da
Torbjørn E39 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Fineste er vel å få en tlf fra norsk tipping på en torsdagskveld om at hun har vunnet i lotto....
benger Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 *skeptisk* La også merke til en ting. BMW 320d (e46) 163hk chippes til 212hk. Volvo S60 2.4 D5 med 163hk chippes også til 212hk. Dette kan selvfølgelig være tilfeldig men, kan jo lure på om de har tatt og lagt på en fast % økning utifra antall HK motoren har orginalt. Har ikke gått nøye gjennom lista, så kan jo bare jeg som tilfeldig så akkurat det ,men man vet aldri Bra priser da.. 2500 kr uansett Edit: Ganske nyetablerte disse her. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp ... =993551384
Saltkjelen Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Bare rotet i modelloversikten får jeg til å styre langt unna.. For de første er det ingen chip tilgjengelig for E60 520d (150/163/177), men det var det imidlertid for E61 520d (163/177). I tillegg presterer de faktisk å si at det eksisterer E60 540d med 245hk og 560Nm.. På toppen av det hele har visstnok X3 3.0d iht. bestchip 204 hestekrefter originalt.. Styr unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå