Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk! :) Gode ord er alltid godt å høre, spessielt bildene. Bytta til meg kameraet jeg har nå mot en pc jeg hadde i tida og hadde ikke NOE peiling på speilrefleks kamera. Så jeg har da lært å bruke det etter hvert :)

Skrevet

Det har vel alle rånera på Hadeland gjort : p Får litt annet perspektiv der, i forhold til å stå på bakken.. Thank u!

• 4 weeks later...
Skrevet

Legger ut et par bilder ifra søndag da noen av oss fra Hadeland dura opp til Gjøvik på Streetmeet'n som var der.

Før vi dro: Bmw, var godt representert (kom en til på Statoil kallerud)

42700D0B-EA03-43CB-ACE9-31668A52B5C6-21814-000032F5D3ADA8DA.jpg

Framme: er ikke vanskelig å se bilen min, hvertfall. På høyresiden av meg står Ryeng1 med sin A3(?) :P og på andre siden står Morstan, med sin M3 i lik farge som bilen min. (begge er på forumet her).

AF638331-3A83-46C8-8FFF-B410F05F60FC-21814-000032F5CF75E9F7.jpg

Begge disse to er vel også på forumet, vet den ene er her. Men den blåe kan jeg ikke huske å ha sett, dog dette var den grommeste bilen å se på treffet! Sykt bygg :)

24DF7B93-27ED-412B-B42A-BA2024BDEC5D-21814-000032F5C64015BA.jpg

Jaggu tok ikke ei ifra Hadeland 1. Plass for fineste damebil. Tror ratt hun andre tok 3. Men dro før prisutdelingen så er ikke sikker :P

11F7F96F-CE79-410D-9E13-157A37031203-21814-000032F5C794EE75.jpg

Også et instagram bilde :P (madsk90 hvis noen vil følge :mrgreen: )

AA096C63-8A80-44E6-9024-F110147AE041-21814-000032F5CCFB8F30.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 1 month later...
Skrevet
[ Bilde ]

Må si denne bilen har kommet seg, ja! Griselekkert! Jeg skal bytte bil nå, og den neste SKAL være calypsorot (eller til nød diamantsvart)! Da blir det rusta panser og skistativ om vinteren ;) Er da snakk om en E34 525ix touring med manuelt gir. Digger bilen din, selvom jeg egentlig ikke liker e36 engang! Nydelig :applause: Du begynner å få teken på foto også, meget bra bilder.

Skrevet

Tøft, men desverre drar den ulakkerte rompa mye ned i mine øyne... (Mulig det er meningen å ha den slik)

Få fikset den, så blir det tøft :-) Muligens lakke lista på fangeren sort også? :-D

Skrevet
[ Bilde ]

Må si denne bilen har kommet seg, ja! Griselekkert! Jeg skal bytte bil nå, og den neste SKAL være calypsorot (eller til nød diamantsvart)! Da blir det rusta panser og skistativ om vinteren ;) Er da snakk om en E34 525ix touring med manuelt gir. Digger bilen din, selvom jeg egentlig ikke liker e36 engang! Nydelig :applause: Du begynner å få teken på foto også, meget bra bilder.

Haha, så gøy å høre ^^ Er fornøyd med bilen selv, men begynner å bli veldig lei den.. :/ Takk, treffer på bildene sånn innimellom ;)

Skrevet
Tøft, men desverre drar den ulakkerte rompa mye ned i mine øyne... (Mulig det er meningen å ha den slik)

Få fikset den, så blir det tøft :-) Muligens lakke lista på fangeren sort også? :-D

Den ulakkerte rompa kommer av at jeg snurra før jul i fjor og bulka både bakplata og bakskjermen. Men har ikke giddi å fiksa det, siden jeg er veldig lei bilen :P panseret og bakfangern er ifra vinterbilen jeg hadde i vinter. Det blir fiksa, men ikke i år :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...