Lars89 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Joda, akkurat det viste den bra... Jeg (og sikkert mange andre) tenker mer på andre enn oss selv når det skjer sånne ting. Når jeg kræsja så jeg først om mamma (passasjer) klarte seg bra og spurte så om noen (av geniene som sto der og tok bilder med mobilen ) viste noe om de i den andre bilen. At jeg selv satt fast var mindre viktig...
viplash Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Den norske holder seg innen for de rammer som er tillatt av lovgivningen i norge på hva som kan vises av reklame på norske kanaler. Vi bor i landet til "Ola Potet", og da blir det en del slike ting. Men folk ser forskjellig på dette. Jeg syntes uansett den norske var meget bra, og legger igjen ett sterkt inntrykk som de topper med barne skriket på slutten der. Uansett tror jeg det at for de "vanlige dødelige" som ikke har opplevd en ulykke på en eller annen måte har lettere for og reagere på den måten som 90% av folket her gjør. Men de som har opplevd en ulykke og vet hva det er, og har sett hva det kan gjøre med folk og hvordan ting kan bli i en ulykke, reagerer på en annen måte. (oi laaang setning) Jeg jobber med dette, og har sett noen hundre ulykker. Alt i fra benbrudd til ulykker hvor folk (barn, unge og eldre) har blitt kastet ut av bilen og ligger i deler. Unger som er døde i bil, folk som er lemlestet inne i vrak osv osv. Og de værste ulykkene trenger ikke se så ille ut som den audien gjør på denne reklamen. For meg så setter den norske reklamen et godt inntrykk i meg. De engelske setter også et inntrykk, men da på en annen måte. Men budskapet i den norske, den engelske og alle andre reklamer som dette har nøyaktig det samme budskapet. Men folk er forskjellige, og forskjellige folk må ha forskjellige ting mot eg for og gjøre inntrykk.
badsha Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 noen som eier denne bilden her inne eller hehe med skil nr AR74872 ? KJØRETØYDATA Kjøretøy: BMW 316 I 3C Understellsnummer: WBACA71010FL62186 Typegodkjenningsnummer: Årsmodell: 1994 Førstegangsreg.: 0 Førstegangsreg. i Norge: 19990520
awt Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Forresten har det kommet en ny "Si ifra"- film på kinoen nå det det selvfølgelig også er en som råkjører i en E36.. Det er en e46. Jeg syntes faktisk filmen var bra. Jeg hadde ikke helt forventet "resultatet" av den. Såvidt jeg forstod havnet han i feil fil fordi han var på vei til å sovne/drømte seg bort.
pocket Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 noen som eier denne bilden her inne eller hehe med skil nrAR74872 ? KJØRETØYDATA Kjøretøy: BMW 316 I 3C Understellsnummer: WBACA71010FL62186 Typegodkjenningsnummer: Årsmodell: 1994 Førstegangsreg.: 0 Førstegangsreg. i Norge: 19990520 Denne kjenner jeg ikke, men den første BC regga BMW'en er min gamle bil
BMW-Marianne Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Hei... Har ikke sett filmen men det er min gamle 316 AR regga som dro av... Har lest deler av manus og håper dem fikk frem litt av hensikten... Dem måtte ha 2 like biler så Conan stilte opp med sin på kort varsel. Må legge til at vi ikke hadde veldig lang tid og veldig lite penger til å gjøre bilene eksagt like men dem skulle bruke mine AR skiltene på begge bilene noe en assistent selvsagt glemte. Nå var hverken jeg eller Conan til stede og har heller ikke sett råfilmen som vi ble lovet. Da har dere litt mer kjøtt på beina og ting er faktisk gjort og ment i beste hensikt. Mvh Marianne
Hansh Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Forresten har det kommet en ny "Si ifra"- film på kinoen nå det det selvfølgelig også er en som råkjører i en E36.. Det er en e46. Jeg syntes faktisk filmen var bra. Jeg hadde ikke helt forventet "resultatet" av den. Såvidt jeg forstod havnet han i feil fil fordi han var på vei til å sovne/drømte seg bort. Ikke umulig at jeg husker feil siden jeg først og fremst fikk med meg at enda en BMW ble brukt i media!
316 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Fy faen, den "Please drive safe" filmen er jo direkte grotesk. Fikk et par tanker inn i pappen etter å ha sett den gitt!!!
conan Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Vil bare legge til min mening om denne saken her: Og sammenligne denne og den youtube filmen er kanskje litt i drøyeste laget. Sunnaas filmen hadde et megeet stamt budsjett, den andre der kostet nok mangfoldig hundretusen kroner. Dette blir jo nesten som og sammenligne en lada mot en porsche. Blir bare feil det.
vegardberg90 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 jeg eier den bilen..men den ligner ikke på min
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Synes det var syn med den Audien jeg. C4 100/A6 er noen av de fineste bilene Audi har laget.
Sheamus Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 noen som eier denne bilden her inne eller hehe med skil nrAR74872 ? KJØRETØYDATA Kjøretøy: BMW 316 I 3C Understellsnummer: WBACA71010FL62186 Typegodkjenningsnummer: Årsmodell: 1994 Førstegangsreg.: 0 Førstegangsreg. i Norge: 19990520 Denne kjenner jeg ikke, men den første BC regga BMW'en er min gamle bil AR 74872 ? Veldig likner på bilen min men ute tåkelysene Fram skilten står jo BC 84395 Tid: 00:13 Sjekker god i fram fanger da BC 84395 har lepper i fanger men ikke AR 74872
vegardberg90 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 jeg eier den ar74872..men på filme har den svart grill å hvite blinkere:s
Sheamus Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 jeg eier den ar74872..men på filme har den svart grill å hvite blinkere:s Kan hende svart grill og hvite blinkere låner fra BMW som har BC skilten.
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Tror vi som har vært innblandet i ulykker vet hvor fort gjort det er, og muligens tar til oss ting lettere. Selv om jeg kolliderte i 30 sonen ble jeg sjokkert over hvor store skader det ble. Bilen min ble faktisk rammeskjev og kondemnert. Tørr derfor ikke tenke på hvor store konsekvenser ulykker i større hastigheter kan få. Kjenner til det der. Jeg traff en mitsu som brøt vikeplikten sin rett i førerdøra i 50, og skadene ble taksert til 120.000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå