Mexos Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nei den er jo originalsenket og så den er jo fremdeles lav, bare ikke lav nok utseendemessig Men det får jeg tåle Hiver på no Clubsportsplittere til våren så blir det nok bra Så får jeg se om H&R fjærene kommer på igjen til våren. De står jo allerede i vognkortet Ser for meg at de hadde vært perfekt med 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Utseende er en ting, brukervennlighet en annen. Det er vanskelig å kombinere de to og som regel havner sånne som du og meg på et 70/30 kompromiss med vekt på utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nå er vel disse fjærene 35/10 og ikke 70/30 da.. Skjønner egentlig ikke at du tar nedi noensom helst plass med den senken jeg. Har ikke verdt nedpå en eneste gang med min enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nå er vel disse fjærene 35/10 og ikke 70/30 da.. Skjønner egentlig ikke at du tar nedi noensom helst plass med den senken jeg. Har ikke verdt nedpå en eneste gang med min enda.. Jeg har det laveste settet til H&R som senker 50/30, men den er ikke stygglav nei. Prøv å sett på 16" på din bil og ta deg en tur over noen fartshumper så forstår du hva jeg mener Hadde ingen problemer med 18" jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Nå er vel disse fjærene 35/10 og ikke 70/30 da Hehe, det var ikke senkesettet jeg siktet til her, men fordelingen mellom utseende og brukervennlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Nå er vel disse fjærene 35/10 åssen får du dette til å bli 100 prosent da? hehe... mangler jo 55% her... kan de være i nostalgi som du bare glemte å skrive opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jøss Mysild, kan du regne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jøss Mysild, kan du regne? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Lekker bil Mexos. Rett farge også. Og godt øyelokkene forsvant Eneste jeg savner er xenon, utover dette ser bilen nesten perfekt ut, gled deg til våren! Hvor mye ligger disse bilene på i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Lekker bil Mexos.Rett farge også. Og godt øyelokkene forsvant Eneste jeg savner er xenon, utover dette ser bilen nesten perfekt ut, gled deg til våren! Hvor mye ligger disse bilene på i disse dager? Takk for det! Du er ikke alene om å savne Xenon, så det kommer! men jeg vil ha det originalt og det betyr at jeg må kjøpe nye lykter, lyktespylere(Noe som betyr lakkering og), bryter innvendig og høydesensorer, noe som ikke er billig. Så det blir ikke enda da jeg har kostet på så mye annet i høst Regner meg jeg kjøper inn lyktespylere og monterer først, så har jeg sett lyktesett ligge ute på ebay, så venter på et kupp der når pengene står klare på konto Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva de ligger på. Har sett 320 bensin ligge imellom 300-350 000 alt etter utstyr, modell osv. Mener å ha hørt listeprisen er rundt 330, men tørr ikke si noe sikkert. Bare hardtopen pendler verdien en 15 lapper sies det. Er sikkert noen med tilgang til rødboka som kan svare der. Jeg fikk ihvertfall min bil til en pris jeg var fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Kan også lage en liten konkurranse Hvem klarer ut ifra fargen på dekket å se hvem jeg har kjøpt disse hjulene av? Tror ikke så mange andre enn jeg klarer og gjette det gitt Såeh, hva vant jeg? Bra du får de sånn noenlunde igjen etter ordentlig vask da hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Kan også lage en liten konkurranse Hvem klarer ut ifra fargen på dekket å se hvem jeg har kjøpt disse hjulene av? Tror ikke så mange andre enn jeg klarer og gjette det gitt Såeh, hva vant jeg? Bra du får de sånn noenlunde igjen etter ordentlig vask da hvertfall! En pils Må hentes i Trondheim Har spandert på BBS'ne nye senteremblemer og. Det trakk opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Du må ta et par bilder med vinterdekkene på. Tror ikke det ser helt håpløst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Skal få tatt et etter en vask Har også fått originale gummimatter fra Koed som skal inn Men må få ordnet passasjerdøren først. får ikke til å åpne den utenfra. Så tar nok en dag her hvor jeg fikser det, samt vasker bilen innvendig og utvendig og hiver på originalfjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Lekker bil du har der Julian og ganske trygg på du gir den kjærlighet og omsorg i vinter. Jeg tror så lenge enn er nøye med polering, voks, vask og tørk på såpass ny bil er det ikke så problematisk bruke den på vintern med god samvittighet. Hold bare god avstand når du ligger bak biler i vinter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå