wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 ser ut som flere bimmere omringer VAG-biler....kanskje det skal være den nye bimmers-sporten istedet for planking... "omringing"?
hylle Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Liker ikke E30 cab generelt, men den der var pen! Flere bilder av den? Kom på e30 treffet! Knipsa bare to bilder av den desverre..
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Skulle gjerne gjort det, men har nok ikke anledning, og heller ikke bil til det. Blir nok flere bilder av den etter treffet..
Tzunami Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Disse er fra forrige uke i Kristiansund, men fikk dem inn på pcen først nå
APedersen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Rå E39, Angel eyes og kurvelys er bare helt rått sammen
Tzunami Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Takktakk:D angeleyes og tåkelys slår aldri feil! på bmw riktignok;) annet enn bmw skal IKKE ha angeleyes:p
APedersen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hehe sant, irriterer meg når jeg ser i samme prinsipp, f.eks en opel med ettermonterte dioder i hovedlyktene, noe som bare audi skal ha Er ikke ofte man ser andre biler med Angel eyes da
Eksos Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Feil topic? Regner med alle de bilene ikke er dine Feite mange av de men
APedersen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hahah, tok sikkert feil av "litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa" tråden
Tzunami Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hehe sant, irriterer meg når jeg ser i samme prinsipp, f.eks en opel med ettermonterte dioder i hovedlyktene, noe som bare audi skal ha Er ikke ofte man ser andre biler med Angel eyes da Enda værre: bmw med diodelykter at noen kan sette noe sånt på bimmerne sine er kvalmt!
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Disse er fra forrige uke i Kristiansund, men fikk dem inn på pcen først nå Samme plassen som jeg har tatt noen bilder av e30`n jo Pen bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå