Jørgen Lie Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Du må kjøpe deg speilrefleks, Eirin Regner med det var stemning ved Atlanterhavsveien i sta når skodda kom inn og sola trengte gjennom
liffi Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 tok et med mobilen i dag ( Som jeg alltid gjør ) Må se å skaffe meg noe bra kamera selv, virker som alle har det
~ES Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Du må kjøpe deg speilrefleks, Eirin Regner med det var stemning ved Atlanterhavsveien i sta når skodda kom inn og sola trengte gjennom Ja, jeg må gjøre det! Var utrolig fint der isted.
Nytern Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Lasta ned HDR app til Htc'en min i går. Ingen app kan redde ett dårlig kamera men
Lamek Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Javæll? Ke du ha gjort for å fortjen egen parkeringsplass på rana bilopphugging?
ChristerM Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Tok en liten oppfriskning av lakken i dag. Merket at mye av voksen har forsvunnet etter litt, så la på et nytt lag med Chemical Guys 50\50 på bilen. Ble meget bra. Her er noen bilder: Ser det at AE'ene ser grønn aktig ut når jeg tar bilde via telefonen. Disse er kritthvite in real life, bare så det er sagt. Jeg er fornøyd i det minste !
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hvordan pærer har du i AE? Vil også ha hvite svake AE!
ChristerM Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg kjøpte GS bildeler sine LED lys. Det fungerer i det minste utmerket på Hella lyktene mine. Til kurvelys har jeg Mtec pærer. Trodde jeg hadde bestillt Osram men det hadde jeg tydeligvis ikke. Usikker hvordan disse to ville vært opp mot hverandre da, men noe sier meg at Osram fungerer bedre.
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Knall, da må jeg kjøpe meg ledpærer der;) for de er like svake som org pærene? Ikke noe sterkere liksom?
ChristerM Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 tenker du på pærene i AE? Dem er egentlig like svake\sterke som orginal pærene ja. Husk å bytte ut pærene i kurvelys også når du først er i gang !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå