carlhaakon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Ble nypolert E36 i helga. 5 min etter på kom regnet!
carlhaakon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Nærmere shots? vis det var meg du tenkte på så har jeg bare det bildet der jeg tok desverre
Erik89 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Da må du nok få tatt noen fler av den fronten Nysgjerrig på nærmere look
carlhaakon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Hehe moro folk vil se mer, skal få tatt noen sikkelig bilder når været er bra. noe det aldri har vert i det siste. kommer vel en tråd om bilen etter vert som jeg får gjort litt mer med den
APedersen Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Bilen din tzunami er bokstavelig talt skummelt rå
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Takktakk APedersen blir vel bra når du får din "slamed to the ground" også
APedersen Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Takktakk APedersen blir vel bra når du får din "slamed to the ground" også Hehe, blir nok ikke værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå