Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
FY for noen deilige hjul! Og for å ikke snakke om bilen! Gratulerer masse med en finfin E39 stæsj. Ikke alle som klarer å gjøre dem så fine som den altså, RS :)

Takktakk! :D

Mener jeg så den i en bygd på vestlandet opp mot geiranger osv. Du gikk i noen cowboy-boots?

Høres ut som det kan være meg ja. Bootsa brukes forøvrig mest til fest, og da er ikke touringen i nærheten.. :lol:

Skrevet
FY for noen deilige hjul! Og for å ikke snakke om bilen! Gratulerer masse med en finfin E39 stæsj. Ikke alle som klarer å gjøre dem så fine som den altså, RS :)

Mener jeg så den i en bygd på vestlandet opp mot geiranger osv. Du gikk i noen cowboy-boots?

Høres ut som det kan være meg ja. Bootsa brukes forøvrig mest til fest, og da er ikke touringen i nærheten.. :lol:

Mener og huske at du gikk inn på polet mens jeg siklet på bilen din. Utrolig fin!

Skrevet

Mener og huske at du gikk inn på polet mens jeg siklet på bilen din. Utrolig fin!

Polet høres ut som meg ja. Du har sikkert vært i Lom? Parkerer alltid like utenfor inngangen..

Skrevet
fw3obdiuo7zww5iprat5.jpg

Meine 328i. En her inne på forumet som har hatt den tidligere hvis jeg ikke tar helt feil.

Gamle bilen til Frode D på forumet her?

Uansett, FIN bil!! :D

Skrevet

Liker øyelokka mer og mer jeg ;)

Gjør det selv ;) men, skal pelle av fronten snart. Nekter å kjøre med den i vinter. bare tanken på at den ryker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...