opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Tok dette i dag med mitt übergromme lommekamera For noen vanvittige felger! Hva heter desse? Koster vel flesk desse,tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 fikk tatt 1 bilde før det startet og regne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg ble plutselig litt mer overbevist om at hvite felger er tøft på bilen din også Helt enig. Hvite felger på svart bil er rett og slett lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Snapshot of the day:......... Vent..... .... Jeg har jo ingen bil. :( uff da.. hvilke bilplaner har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Snapshot of the day:......... Vent..... .... Jeg har jo ingen bil. :( uff da.. hvilke bilplaner har du da? viewtopic.php?f=6&t=137121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Snapshot of the day:......... Vent..... .... Jeg har jo ingen bil. :( uff da.. hvilke bilplaner har du da? viewtopic.php?f=6&t=137121 bah,får ikke sett bildene på denne maskinen her. kommer bare et rødt kryss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell Absolutt et nydelig E39 eksemplar! hvilke felger er dette, og er de dyre å anskaffe seg? Det er AC hjul, fatter har de orginale på vinterdekka til sin 7-serie, og vet de er i magnesium og koster en god del da. Men tror du får de som replica og, mener en kompis har det på sin M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell Absolutt et nydelig E39 eksemplar! hvilke felger er dette, og er de dyre å anskaffe seg? Det er AC hjul, fatter har de orginale på vinterdekka til sin 7-serie, og vet de er i magnesium og koster en god del da. Men tror du får de som replica og, mener en kompis har det på sin M5 Ah,vet du ca. pris på replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Det vet jeg ikke, men vet at orginalt er nesten ikke å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Det vet jeg ikke, men vet at orginalt er nesten ikke å tenke på Ah,skjønner. Du kunne vel ikke gjort meg en tjeneste og spurt han om hvor han fikk tak i de, samt prisen han betalte?=) Med/uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 De sto på M5´en hans når han kjøpte de, så tror ikke han vet prisen men kan selvfølgelig høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 De sto på M5´en hans når han kjøpte de, så tror ikke han vet prisen men kan selvfølgelig høre Å,snakk om å være heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 da var ny fanger montert etter uhellet i vinter. leppa er fikset og hengt på. og test sota det ene grøftlyset. også er det mye støv på leppa etter å ha ligget i hele vinter i støvete garasje. eller kanskje det er den vulkan skyen som har lakt seg på leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 pussing og lakking av bremse rør idag.. (feil på eu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Knipsa par bilder med mobilen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå