Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tok dette i dag med mitt übergromme lommekamera :roll:

ovtmthegc81cixgn83a8.jpg

For noen vanvittige felger! Hva heter desse? Koster vel flesk desse,tenker jeg.

Skrevet
Jeg ble plutselig litt mer overbevist om at hvite felger er tøft på bilen din også ;)

Helt enig. Hvite felger på svart bil er rett og slett lekkert!

Skrevet
dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell :D

9bv18hwk2sf3ua8fnx5x.jpg

Absolutt et nydelig E39 eksemplar!:D hvilke felger er dette, og er de dyre å anskaffe seg?

Det er AC hjul, fatter har de orginale på vinterdekka til sin 7-serie, og vet de er i magnesium og koster en god del da. Men tror du får de som replica og, mener en kompis har det på sin M5

Skrevet
dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell :D

9bv18hwk2sf3ua8fnx5x.jpg

Absolutt et nydelig E39 eksemplar!:D hvilke felger er dette, og er de dyre å anskaffe seg?

Det er AC hjul, fatter har de orginale på vinterdekka til sin 7-serie, og vet de er i magnesium og koster en god del da. Men tror du får de som replica og, mener en kompis har det på sin M5

Ah,vet du ca. pris på replica?

Skrevet
Det vet jeg ikke, men vet at orginalt er nesten ikke å tenke på :P

Ah,skjønner. Du kunne vel ikke gjort meg en tjeneste og spurt han om hvor han fikk tak i de, samt prisen han betalte?=) Med/uten dekk.

Skrevet
De sto på M5´en hans når han kjøpte de, så tror ikke han vet prisen men kan selvfølgelig høre :)

Å,snakk om å være heldig :mrgreen:

Skrevet

da var ny fanger montert etter uhellet i vinter. leppa er fikset og hengt på. og test sota det ene grøftlyset. også er det mye støv på leppa etter å ha ligget i hele vinter i støvete garasje. eller kanskje det er den vulkan skyen som har lakt seg på leppa :P

upvkprqfs5cpc9wj2vfy.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...