Farrukh M Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 ' overraskende mange som har slike skader på e39... Helt enig....har selv sett mange e39 med bulker på kanalen
Henrik K Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 var ute i går kveld og tok noen bilder med mitt nye kamera ( Nikon D5100) Så det ble Nikon, ja Fornøyd med kameraet?
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 hehe neida... skrev det bakpå bilen min... FWD audi
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 nei dette er garasjen på grønland...eller teaterplassen.. (høres finere ut ) stovner-garasjen er fremdeles skitten mørk og stengt...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Vært stengt siden september... de skal pusse opp der...
flonoen Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Kom hjem etter 4 uker borte, bilen var litt innbrøytet. Fikk spadd den ut, og mens jeg holdt på med det kom en hyggelig nabo bortom og sa jeg kunne låne parkeringsplassen hans. 535'en på plass i garasjen, ikke langt unna M3'en og Thunderace'en. Lå en kjekk pakke og ventet på meg når jeg kom hjem, en aldri så liten turbo som på ett eller annet vis skal oppi motorrommet på 535'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå