Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Når du sier det, det spørsmålet passet begge retninger, ja ;-)

Hvordan er det å få godkjent coilovers egentlig?

1'eren er jo perfekt lav sommerstid, men sliter med latterlig bakkeklaring når det er litt snø ute .. Kunne vært greit å fått den litt opp de værste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig lang tid, brukte ikke noe mer enn en drøy time. Men jeg var heldig og trengte ikke fjærklemmer eller noe sånt, og er ikke veldig flink til å skru :P Svarte for StigJ jeg ;p Blir å fjerne hjelpefjæra snart når snøen smelter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du svarte på den ja :lol: For her er det plunder og vas. Er vel mest fordi jeg må finne opp verktøy på nytt. Ikke det sprekeste sortimentet her nei....

Men det kommer seg.

Hmm..... Har sett litt her nå. Jeg kan jo bare glemme å få på de hjula jeg har planer om å ha på. 9.5" fremme går nok ikke. Har ikke prøvd, men når stålfelg på 6-7" er kun en cm. eller noe fra fjæra så sier det seg selv. Så jeg tenkte på den hjelpefjæra ja. Kan den fjernes og bare stille mutrene helt til topps? Vil det da bli laaaaaavt? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja du gjør? Nå har vel ingen her inne påstått at du er mainstream da heller :wink:

Bestilte faktisk kromringer til felgene men Bitema hadde slutta med dem. Da ville det jo sett ut som svarte alufelger med blank kant :lol:

Er enig, rusta ødelegger en del. Men ellers så er det helt ok til vinterbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...