-Erik- Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Den vingen der er jo ikke stygg da Den eneste bilen den vinga er kul på er netopp den gule m3'n
Bjornhbjelland Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 sommerdekk påmontert... Meget pent! Er det Beyern Multi?
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Digger den "røffe" looken At du gidder å pine degselv med å sette på sommerfelgene, jeg venter så lenge jeg kan slik at jeg slipper å måtte bytte tilbake..da blir jeg bare deppa
BMWE39turbo Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Dårlig til å stille på kamera so bildene blir litt lyse og rare menmen og skiiitten bil også fult klar over at eg trenger nye sommerfelger! men så var det det med penger...
Ælen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Måtte teste nye Sommerhjula i vårsola pen bil hva heter de felgene? Breyton GTS:-)
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Dårlig til å stille på kamera so bildene blir litt lyse og rare menmen og skiiitten bil også fult klar over at eg trenger nye sommerfelger! men så var det det med penger... Nydelig den bilen din! Og du trenger absolutt ikke nye felger, hadde gjort seg med bare en lakkering av de du har, og en spacer foran
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 sommerdekk påmontert... Meget pent! Er det Beyern Multi? takk nei er ikke BM hjul... er SSW felger.. som jeg ble fortalt...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 skulle akuratt til å skrive det same ang felgene dine 520dd gji dem et strøk i bilens farve så vips har du nye spennende felger
BMWE39turbo Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 takk for det Mikael-B! Å lakkere dei i ny farge til eg kjøper nye var ingen dum ide! Forslag til farge?
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 bilen din går alt i sølv å svart. da er svaret mitt i allefall sølv
advannor Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Digger den "røffe" looken At du gidder å pine degselv med å sette på sommerfelgene, jeg venter så lenge jeg kan slik at jeg slipper å måtte bytte tilbake..da blir jeg bare deppa Har ikke lagt om, bare prøve monterte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå