sammigun Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Solgte denne idag.... Denne kommer til å savnes...... Men jeg har denne å trøste meg med, så skal ikke klage... Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hvilken model var den du solgte?7 Du ser ut til å være en av de få som å ha en alpina igjen av det originale merket.. Vi har ikke lyst å krenke det originale merket så vi tilbår en....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Tok par bilder av E60´en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Rå Alpina sammigun, ser ut som et meget fint eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hvilken model var den du solgte? Det var M5'n som måtte gi slipp på plassen sin.... Alpina'n tror jeg nok blir hos meg en laaang stund til Og takk til winchester også for fin tilbakemld. Jeg er igrunn veldig fornøyd med denne. Skal ha den til Kr.sand nå straks på Bimmers-treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Den Alpinaen var herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 nyvasket og sommer felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 siden det kom litt godvær i dag ble bilen nyvasket og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Tok et bilde av bilen med de nye sommerskoene her forleden dag. Skal sies at det ser veldig mye bedre ut i virkeligheten. Felgene er originale style 95 (E65) med 245/35-19 forran, og 275/30-19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Er ikke fra idag dette, men knipsa litt etter at jeg kjøpte nye sko til vogna i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 La på lyktefilm på bruksvogna i dag. Måtte nesten knipse et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Fikk tatt et i dag jeg da. Med nye felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Her var det MYE lekkert. Wow. Heftig inspirasjonstråd Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Ett kjapt og gale bilde fra Bmw Streetmeet i dag ved Oljemuseumet i Stavanger. Og prøvde meg på nattbilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Tok noen av min i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå