APedersen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Kjøpte et kamera av Torek her på forumet, artig å teste litt når man er vane med mobil kamera hehe Hvordan kamera?
aottesen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Kjøpte et kamera av Torek her på forumet, artig å teste litt når man er vane med mobil kamera hehe Hvordan kamera? Super-tips. Høyreklikk på bildet og trykk Vis Info (tilsvarende på Mac & Windows) Angående bildet - har du orginalbildet? Det var så strøkent at det lukter bakgrunnsbilde!
APedersen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Vet man kan det, men da må jeg lagre det osv, kommer ikke noe slikt opp her da, men har lagret det nå uansett
Tom K Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Vet man kan det, men da må jeg lagre det osv, kommer ikke noe slikt opp her da, men har lagret det nå uansett Første bildet mitt falt i smak altså, hehe får håpe det kommer fler bra bilder da
APedersen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Vet man kan det, men da må jeg lagre det osv, kommer ikke noe slikt opp her da, men har lagret det nå uansett Første bildet mitt falt i smak altså, hehe får håpe det kommer fler bra bilder da Jepp
Anders92 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Så riktig ut det, Thomas! Legg ut av 325'en også
Danielk Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Fikk slengt på sommerhjula på fredag, og tok et par bilder i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå