Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Endelig fått trykt bilen ned noen centimeter i front, men har fremdeles litt å gå på mtp fartshumper rundt hjemmet så vil ha den enda litt lengre ned.

c7mhlvfmtxpd9t5hz0on.jpg

En tjommi sin 120d, som fikk på nye felger i dag. 255/35r18 bak og 225/40r18 framme, mot 245 og 215 på m3'en. Feels bad.

akj9ig3sesz447u6966h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto ved lagunen i dag, så kom det en forester turbo s som pumpa KNALLHARDT dj broiler og kjørte bort til oss. Herlig.

Få med noen på 25+ til å sitte på med deg da, så kan du råne. Var det deg som dukka opp i skate 3 i går? Skjønte ingenting, trodde man måtte logge på online greis jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto ved lagunen i dag, så kom det en forester turbo s som pumpa KNALLHARDT dj broiler og kjørte bort til oss. Herlig.

Få med noen på 25+ til å sitte på med deg da, så kan du råne. Var det deg som dukka opp i skate 3 i går? Skjønte ingenting, trodde man måtte logge på online greis jeg!

Hahahaha dødsvittig!

Kjenner ingen som er 25+ som gidd å være med å råne.. Eller, vet om en, men han er opptatt med jobb og faenskap fortiden.

Skate 3? Hm tviler, har ikke spilt det på evig lenge, eller vært innpå PS3 for den slags skyld.

Til neste år så skal du fortsatt ha M3'en din, så skal vi ut å råne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iallefall noen som hette joakim eller noe sånt som dukka opp i skate 3, som jeg hadde spilt gt5 med en gang. Trodde det var deg :)

Kan sitte på med deg en gang jeg, er 25 tror jeg!

:lol: Kanskje! Tviler på farsan hadde likt at jeg var ute å rånte på natten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...