evi Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Der ja Morty! Den som lå til salgs her på forumet eller?
Morty999 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 ikke liggi til salgs her nei men den er jo høy som ett fjell å går som en dass hehe
Peak Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Endelig fått på X5-hjula og tatt noen skikkelige bilder av bruksbilen:D[ Bilde ] Jeeez! Hvilke coilovers kjører du på? Helt perfekt, well done!
Johnny Bravo Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Tok et par bilder med et skikkelig kamera i dag istedenfor telefon så tenkte jeg måtte slenge de ut her.. Fantastisk farge! Sepang Bronze? Stemmer det. Liker fargen veldig godt. Få biler med denne fargen, iallefall her i området..
lasseln Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Tok et par bilder med et skikkelig kamera i dag istedenfor telefon så tenkte jeg måtte slenge de ut her.. Fantastisk farge! Sepang Bronze? Stemmer det. Liker fargen veldig godt. Få biler med denne fargen, iallefall her i området.. Sjelden og usedvanlig lekker farge, kledde bilen din perfekt!
liffi Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 ikke liggi til salgs her nei men den er jo høy som ett fjell å går som en dass hehe Oginal 3.5?
Ostnes Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Vaska bilen til muttern, skal legge den ut på finn.no litt seinere.
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hadde vært fett med 22" på 7er`n ass.. (Er klar over komfort og veiproblemer) Men alikevel..
APedersen Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Endelig fått på X5-hjula og tatt noen skikkelige bilder av bruksbilen:D[ Bilde ] Well done! Hadde vært fett med 22" på 7er`n ass.. (Er klar over komfort og veiproblemer) Men alikevel..[ Bilde ] Feil tråd? Synes 22" er alt for stort for E38 uansett
ekkoj Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Må si jeg likte begge E91'ene her! Sabla fine de X5-felgene, og knall fargekombo på den røde! Endelig fått på X5-hjula og tatt noen skikkelige bilder av bruksbilen:D[ Bilde ] Well done! Endelig fått på X5-hjula og tatt noen skikkelige bilder av bruksbilen:D[ Bilde ] Jeeez! Hvilke coilovers kjører du på? Helt perfekt, well done! Takk takk! Vært gjennom noen runder for å få riktig farge på felgene, bytta litt spacers og justert litt på senkesettet for å få det slik jeg vil ha det, men er ganske happy nå. Bilen står på Supersport Black Evolution fra Parts&Retards i Ås.
ChristerM Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Ser jeg må polere opp bakluken også. Altfor mye appelsinlakk for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå