APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Ikke dagens, men bladde gjennom kameraet og hadde masse bilder jeg skal poste, men blir i morgen Noen som finner en "feil" på det øverste?
HypeTraxX Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 [ Bilde ] Sjefs tralla Dèt tenker jeg! Skamfeit den der
Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Fornøyd med senken![ Bilde ] Jasså? Jeg også var faktisk overraskende god å kjøre, selv etter senk.. men ser nå at jeg har lyst på nye felger, hmmm...
turbo1991 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 [ Bilde ] Sjefs tralla Dèt tenker jeg! Skamfeit den der Ja, begynner å bli godt fornøyd med bilen nå Så godt som helt strøken..... Spesielt etter noen helt råe baklamper [ Bilde ] Nye felger nå? Lekkert!! Ja, Work felgene ble for stort og for breit.... så måtte gå ned til 17 tom Syntes faktisk også at det satt finere på bilen da jeg fikk dem på, futura kler M3 også veldig godt
Sund.M3 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 [ Bilde ] NYDELIG!! lag deg en tråd asap, her trengs det mer bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå