Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Wtf? Har du us skiltholder? Fint stuk egentlig, og det skal mye til at jeg sier som bare liker E9x med to dører.

stemmer det :) takk takk 8) hyggeli at noen likern :)

Er godkjent ja, var ikke så lett og få til.. og om dere holder er i bergen og skal godkjenne dette.. så reis til voss!

er ikke festa i tauekroken, men rett ved siden av :)

har blitt stoppa 3 ganger av politiet med det, still counting 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smg systemet fungerer fint og er veldig avansert og kjapt, samt behagelig og mykt. Alt ettersom hva du selv gjør det til. Minuset er at man ikke får samme følelsen med bilen som man er vant til fra manuell og dette savner jeg litt.. Men det er kun gjeldende under "aktiv" kjøring. Er jo bare et fåtall (1000 stk?) e60 m5 som er levert med manuell og det var vel til det amerikanske markedet mener jeg så sjangsen for å finne en med manuell var mikroskopisk..

Ja og det er vell bare 6trins manuell mot 7(?)trins smg? å da kanskje d er like greit m smg, tenker på akselerasjon utveksling og topphastighet da...er ingen ekspert jeg :) men kan forestille meg at d blir sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utvekslingen på girkassene på 6 trinns manuell og 7 trinns smg3 er ikke veldig forskjellige og du har så og si samme utveksling på siste giret på begge så toppfarten er nok omtrent den samme. Ikke det at toppfarten blir mye brukt uansett ;) Girer jo grusomt kjapt den smg3 kassa og så har du mellomgassinga når den girer ned. Da føler du at du kjører sportsbil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utvekslingen på girkassene på 6 trinns manuell og 7 trinns smg3 er ikke veldig forskjellige og du har så og si samme utveksling på siste giret på begge så toppfarten er nok omtrent den samme. Ikke det at toppfarten blir mye brukt uansett ;) Girer jo grusomt kjapt den smg3 kassa og så har du mellomgassinga når den girer ned. Da føler du at du kjører sportsbil 8)

Mm, har hadd lyst til å prøve m5 lenge men er jo ikke bare å kjøre en sånn en haha, er vell 2 stk i hele trheim som jeg har sett, hvor av 1har skilt og den andre står til et firma privatperson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...