liffi Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Siste par bildene og videoene er fra idag...Solgte henne idag så... Excuse me Sir, is this your motor car? Basic904 Feit Musikk da
Underground1983 Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Mens jeg venter på siste felgen som de klarte å sende med feil innpress måtte jeg bare se hvordan det blir. Bare plassert foran bakfelgen.
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Siste par bildene og videoene er fra idag...Solgte henne idag så... Excuse me Sir, is this your motor car? Basic904 Feit Musikk da hehe ja var litt spesiell den kommentaren Ja musikken passet bra synes jeg...teksten catcher kjærlighet for elementer ganske greit
matsi Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Ho fikk seg en vask i dag<3 Blir nok en liten shoot med speilrefleks senere i dag;-)
BMWE39turbo Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Demonterte leppa etter bilde vart tatt, trur den blir penere i samme farge som bilen (?)
Erikyog Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Demonterte leppa etter bilde vart tatt, trur den blir penere i samme farge som bilen (?)[ Bilde ] DEFINITIVT ikke:)
jakobm5 Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Hvlken leppe,??? Ser dn jo såvidt...lakker den så blir bilen seendes lavere ut og penere:)
Bambo Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Onsdag: Torsdag: Lørdag(i dag) Står nå skriker etter coilovers forran og justering av nivå bak. Samt noe spacere og toning av ruter. Så får se hva kommende uke byr på.
matsi Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Fant frem speilrefleksen og fikk tatt noen bilder rundt om i distriktet;)
matsi Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 det kommer... har 10mm spacere som skal på bak.. må bare få tak i pipe til låseboltene:P har mista min:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå