TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 riktignokk ikke fra i dag. men shit au.! rullende landevei fotografering. bilder av meg. Bildet av meg.
TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Spreke bilder mister!! takker. mener jeg så din bil i nærheten av lillestrøm strømmen området her for en ukes tid siden? faan å fin.!
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Kan nok stemme det ja freser rundt i oslo/akershus i ny og ne
Robkill Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Synes jeg spotter deg veldig ofte, men kun da du kjører Civicen...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Nydelige bilder TomasShiny Camber kills? På tide å bytte dekk! Var sånn på tre plasser, pluss kord rundt hele
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 ja har kjørt den en ukes tid nå, men nå er det bmw'ens tur til å brukes litt
liffi Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Var å henta ny bruksbil til dama E34 520i touring.. skal begynne på rusta idag, så lakkeres fra listene å ned. DØNN strøken innvendig å eid av bare Eldre folk. 50 åra så er meget pent brukt.. deilig med såsi urørt E34 ! orginalspiller i den å ?!
bmwgrace Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Kan nok stemme det ja freser rundt i oslo/akershus i ny og ne på leiting etter meg..
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Kan nok stemme det ja freser rundt i oslo/akershus i ny og ne på leiting etter meg.. Såklart! fant deg jo også jeg så
liffi Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Mange BMW'er er det på gården nå? du og e34 ass! xD spesielt touringen Liker E34 denne skal jo fikses opp til dama da ! men, har ikke mange nå.. solgt unna alt av biler i det siste. har bare denna, 540`n å Banebilen... å en E28 "M"535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå