wicky124 Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Tok noen bider av bilen til en kompis. jeg er IKKE noe flink fotograf som dere ser, menmen..Er forøvrig til salgs nå [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fuktig interiør?
Lorentzose Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Tysker-treff i bygda! Beklager visst folk ikke liker att det er andre bilmerker med på bildet, men det får gå for denne gang.
liffi Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Tok noen bider av bilen til en kompis. jeg er IKKE noe flink fotograf som dere ser, menmen..Er forøvrig til salgs nå [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fuktig interiør? Har vært fukt i delebilen vi kjøpte interiøret fra. flekker i baksetet osv.. men, er MYE finere en det blå/lilla interiøret som sto i.
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Nei bare tenkte at dere tok bilder med taket nede i regnvær...
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 kjør på med ordentlig skinnrens og skinnbehandling, så blir det bra har på tilbud på jobben 199,- og kunder er storfornøyd!
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 skinnrens/behandling, ikke noe lysbryter wicky!
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg føler denne trakkaseringen faktisk har nådd nye høyder...eller lavmål? Jeg blir mobbet for lysbryteri kun fordi jeg kjører volvo...yeahyeah...Jeg skal ha meg E38 snart... tror jeg...håper iallefal...om kona sier ok....
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Joa...så spør hun "jammen OE hvor er volvoen?hvorfor har du så høye drivstoffkostnader?" she knows it all...
APedersen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Bensinlekkasje på Volvoen så har du to fluer i en smekk
RS-Heggem Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Hadde vært helt enestående med tonede ruter H_Vatn? Enestående er vel egentlig bilen din i seg selv men. Lav og fet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå