matsi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Å fyy. Hadde aldri gjort det. Ser ikledd mye trygt ut det der:/ 8-O
Marionette Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ville heller ikke leka med livet for å bytte eksos nei
APedersen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ahaa, så det var pissunger som fant opp dekkstrekk Værste jeg har hørt, dekkstrekk er jo ikke bare en visuell sak, men også en prakisk modifikasjon for å få riktig "høyde" og fitment, mye regning for å komme fram til ønsket resultat, noe som en "pissunge" kanskje ikke hadde klart engang Jeg tror heller på at det var "pissunger" som fant opp dette: [ Bilde ] No offence hvis du synes dette er kult wicky f*ck deg tjokken! Jeg hater sånn stil! Hahaha, slapp av jeg kødda! Gratulerer me dagen da mann! Støtter denne! Jeg syns begge deler er like rått, men på hver sin bil.. Før hadde jeg dekkstrekk på min E36, for å få "perfect-fitment". På E39'en så har jeg jo ikke behovet for dekkstrekk så da syns jeg det passer myee bedre med litt gummi Perfeekt! [ Bilde ] Ja, for all del jeg liker også begge deler, men er jo slik som med alt annet, kulere på noen biler enn andre Perfekt det der ja
Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Å steiki satan Kjexx! Level up på redneck skala vertfall!
BMW-Coupe Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 [ Bilde ]Funker det se. bytte eksos. Ååååååå...steike!!!!
ingard Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 [ Bilde ]Jadagett. Det der gikk bra denne gangen.
Kjexx Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Eksosen er byttet på rednekbukken. Gikk strålende. Ser det kan se ut som dekkene er skjeive men det er de ikke. Solid. Hehe
VegarVS Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 ville kanskje heller ha brukt paller enn dekk.. men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå