KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Tok en dårlig bilde av brukisen hin dagen etter bytte av coilovers. Dårlig bilde, men kommer tråd på den snart. Mordi sin gamle. Fitmenten er 19x10 et -2, selv om man kanskje ikke ser det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 interessant! har du flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Meg du snakker til? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Var heftig dekkstrekk på den 7'ern der! få på flere bilder av ren bil med bra kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jaaa, måtte til det for å få på hjulene med det oppsettet. Er 225/35 nankang ns2 på 10" felg. Hentet ny front og hekk i går, skal lakkere opp hele fronten og hekken til vinteren hvis den ikke blir solgt. Vurderte alpinaleppe, men det er det rett og slett ikke plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Syns synd på E30n til kkmE30m50 jeg da, som ikke har fått noe oppmerksomhet her enda Elsker sort 2-dørs e30! Men jeg vil gjerne også se mer av den 7ern, få ut en tråd, SondreLM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Et sykt bra mobilbilde fra tidligere i dag da det var opphold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Syns synd på E30n til kkmE30m50 jeg da, som ikke har fått noe oppmerksomhet her enda Elsker sort 2-dørs e30! Men jeg vil gjerne også se mer av den 7ern, få ut en tråd, SondreLM! Syns synd? hehe har jo prosjekt tråd mn er vel egentli for dårli til og oppdatere mn d er vel egentlig fordi det ikke blir gjort så mye men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Mor har fått M-tech fanger bak også. Var heldig å fant en på en hogger i Sverige, som var samme farge. Om noen har M-tech/ sort taktrekk til E91 uten luke er, jeg meget intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Helt riktig Yngve!! vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hva har skjedd med frontfangeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Sølvpilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Herre med hatt faktoren er høy over bilparken din Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 pøh...ikke med park og tåkelysa med vipp på soltaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå