haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Kjapt bilde i finværet [ Bilde ] Fin å clean e36! Hva heter de kanalene der? Ser ikke ut som m-tech, men ikke standard kanala heller Det er standard E36 kanaler. Kanelene her forøvrig bare kanaler, sideskjørt eventuelt heter det Mine var ikke slik før jeg satt på skjørta mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Det er jeg 99% sikker på at de var Fins ingen andre E36 kanaler enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 +1 jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Her har jeg brukt laaaang lukketid og løpt rundt med blitsen og "lagt på" lys på bilen.. her var det helt mørkt.. var kjempe digg å se hvordan resultatet ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Fortell om den teknikken! Hvordan får du det så skarpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Fortell om den teknikken! Hvordan får du det så skarpt da? Nei nå skal jeg fortelle deg.. jeg satte kameraet på 30" og f8, så gikk jeg rundt med blitsen i hånden og brukte utløseren på blitsen til å "legge på" lys på bilen.. her er en link til der jeg fikk ideen fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Det er jeg 99% sikker på at de var Fins ingen andre E36 kanaler enn det Dumme dåkke e Tror det har noe med at mine ikke var lakka i samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Om man ikke har sånn ekstern blits, går det an å bruke en annen lyskilde (lommelykt) for eksempel? Resultatet blir sikkert ikke like bra, men hadde vært gøy å prøve bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Om man ikke har sånn ekstern blits, går det an å bruke en annen lyskilde (lommelykt) for eksempel? Resultatet blir sikkert ikke like bra, men hadde vært gøy å prøve bare jada du kan bruke alle salgs lyskilder.. er jo bare å prøve seg frem.. bare ikke lyse direkte på bilen for da får du refleksjoner i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Et utvalg av mine bilder, tatt nå idag, før og etter hjulskift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Måtte teste ut speilreflekskamera. Satser på at det blir flere bilder etterhvert med litt bedre kvalitet. Ingen erfaring med speilrefleks fra før så det blir nok endel prøving og feiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Måtte teste ut speilreflekskamera. Satser på at det blir flere bilder etterhvert med litt bedre kvalitet. Ingen erfaring med speilrefleks fra før så det blir nok endel prøving og feiling. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Artig, men bedre i dagslys, ute?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Måtte teste ut speilreflekskamera. Satser på at det blir flere bilder etterhvert med litt bedre kvalitet. Ingen erfaring med speilrefleks fra før så det blir nok endel prøving og feiling. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Artig, men bedre i dagslys, ute?! Ja blir det, men ikke hatt tid enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Måtte teste ut speilreflekskamera. Satser på at det blir flere bilder etterhvert med litt bedre kvalitet. Ingen erfaring med speilrefleks fra før så det blir nok endel prøving og feiling. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ser denne støtt og stadig, meget pen bil mr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Måtte teste ut speilreflekskamera. Satser på at det blir flere bilder etterhvert med litt bedre kvalitet. Ingen erfaring med speilrefleks fra før så det blir nok endel prøving og feiling. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ser denne støtt og stadig, meget pen bil mr! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå