Krisfje Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Fint drifteføre da Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Takk for det Prøver å holde den pen også så blir ikke så mye drifting gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 parkerte bilen på bryne i 12 tia i går kveld, i dag tidlig så den sånn ut : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Spylte av all snø igår kveld, og idag kom jeg til dette. På ålgård. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHStrand Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Kjøpte meg 318IS for en uke siden Blir bbs rk felger imorgen, og m-fangere til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Årets julegave den motor`n der !? ( Gratulerer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Årets julegave den motor`n der !? ( Gratulerer ) hehe nei ike helt men håper jeg får noe til e30`n til jul hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Da var vinteren tilbake på Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 flere som har måkt i dag ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hvor lang tid tar det før simkort blir aktivert? Å det gamle blir deaktivert. Snakket med chess og de syns dette var merkeligt for vanligvis skal det skje på noen minutter. Har vel gått 2timer nå uten at det funker. Kommer bare opp ikke registrert på nettverk. Har noen peiling. Tlf. Samsung galaxy s3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hvor lang tid tar det før simkort blir aktivert? Å det gamle blir deaktivert. Snakket med chess og de syns dette var merkeligt for vanligvis skal det skje på noen minutter. Har vel gått 2timer nå uten at det funker. Kommer bare opp ikke registrert på nettverk. Har noen peiling.Tlf. Samsung galaxy s3. OFFTOPIC ELLER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 flere som har måkt i dag ser jeg? Ja gjorde et forsøk, men til liten nytte hehe. Men moro å kjøre X5 med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hvor lang tid tar det før simkort blir aktivert? Å det gamle blir deaktivert. Snakket med chess og de syns dette var merkeligt for vanligvis skal det skje på noen minutter. Har vel gått 2timer nå uten at det funker. Kommer bare opp ikke registrert på nettverk. Har noen peiling.Tlf. Samsung galaxy s3. OFFTOPIC ELLER Sorry folkens. Trodde jeg var på tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Endelig snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå