Pitstop Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Kom litt snø i går natt gitt Så kom Jakobm5 en tur med traktor`n, å da blei det ordnings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Deler av bilen i alle fall.[ Bilde ] Du vet du er detailer når du finner glede i vann som perler seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Deler av bilen i alle fall.[ Bilde ] Du vet du er detailer når du finner glede i vann som perler seg Det er noe som gleder meg med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Under all snøen skal det være en E61... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Mulig jeg bommer, men det der må være i Gjøvik? bor rett borti gata får der du står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Ja det der er Gjøvik, har jo Essoen i bånd der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 carlhaakon & ZhilleN: Ja, det stemmer at det var på Gjøvik. Dere er fane meg dyktige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Må ha vært litt av et prosjekt å komme seg ut på veien der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Det gikk greit å rygge bakover siden jeg lå i en bakke Men det ble en del kosting etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Det gikk greit å rygge bakover siden jeg lå i en bakke Men det ble en del kosting etterpå da. Kost? Det ordet er forbudt på DCN, hvertfall blant mange. Meg inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Det gikk greit å rygge bakover siden jeg lå i en bakke Men det ble en del kosting etterpå da. Kost? Det ordet er forbudt på DCN, hvertfall blant mange. Meg inkludert hvordan graver du fram bilen når den er snødekka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Mikrofiberklut sikkert Alle på DCN elsker mikrofiberkluter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Under all snøen skal det være en E61...[ Bilde ] Jeg bor nesten i toppen av den gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Det gikk greit å rygge bakover siden jeg lå i en bakke Men det ble en del kosting etterpå da. Kost? Det ordet er forbudt på DCN, hvertfall blant mange. Meg inkludert hvordan graver du fram bilen når den er snødekka da? Det beste er å spyle bilen der det finnes selvvask med varmtvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Under all snøen skal det være en E61...[ Bilde ] Jeg bor nesten i toppen av den gata! Jeg har en kompis som bor rett ved der bildet ble tatt Tolv år siden studerte jeg på Gjøvik i tre år. Flott by på den rette siden av Mjøsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå