Tzunami Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Det er typegodkjent, men som lasse skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Volvo selges jo med oransje lys i blink...samme med bmw...så da er de bilene ulovlige da? Som jeg presiserte i innlegget mitt så er disse å regne for sidemarkeringslys, har ingen god forklaring på hvorfor. Da de tydelig lyser rett frem også, men det er nå engang slik det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Traff på bambi på vei til jobb.. knust lykt og mista grøftelysdekselet og fangeren ble litt trykt inn. kunne gått mye verre så skal ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Stakkars BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 hehe ja, men gikk verre med bambi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene [ Bilde ] Senk og hjul hadde heller ikke vært dumt på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 ikkesant! Det er vinterlook på den nå Gleder meg til sommerhjulene skal på. Originale E39 M5 med 265 dekk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene [ Bilde ] Nydelig! Må vel gjøre det samme med min til våren. Hvor mye måtte du ut med for det der og hvor mørkt er det? Tror Riis her skulle ha rundt 4000,- om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene [ Bilde ] Utrolig flott bil Må si M-sport felgene er veldig kledelig på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene [ Bilde ] Den carporten så kjent ut. Akkurat kjøpt hus? Ble solgt via hafsrød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Vinter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Nye striper på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Syntes det gjør sitt og få tona rutene [ Bilde ] Nydelig! Må vel gjøre det samme med min til våren. Hvor mye måtte du ut med for det der og hvor mørkt er det? Tror Riis her skulle ha rundt 4000,- om jeg ikke husker helt feil. Takk for det! Jeg har bestilt ferdig kuttet soya sotfilm fra soyafilm.se og fått montert den selv. Det blir bra så lenge man er nøye Veldig fornøyd med m-felgene ja! Syntes di klær bilen svært godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå