Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Halvor_nor skrev:
skiftet til led i ringer og mekka sammen no us-blinkers:D[ Bilde ]

hva syns folket?? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Personlig syntes jeg det ser helt for jævlig ut med ringer i lyktene på biler som originalt aldri kom med det. US-lys i blinkerne er altid kult, men få på originae headlights igjen.

Skrevet

Endret litt på innlegget mitt.

På biler som originalt aldri kom med noen "angel-eyes" blir det i mine øyne som å sette på en biltema spoiler på bagasjeluka. Det blir så feil så feil...

Skrevet

hehe:) ser poenget ditt, men synes nå at angeleyes passer bedre på en e36 enn f.eks. en volvo 850 ;) men vær sin smak :D

Skrevet
  JoachimK skrev:
  Halvor_nor skrev:
skiftet til led i ringer og mekka sammen no us-blinkers:D[ Bilde ]

hva syns folket?? :)

Personlig syntes jeg det ser helt for jævlig ut med ringer i lyktene på biler som originalt aldri kom med det. US-lys i blinkerne er altid kult, men få på originae headlights igjen.

Angel eyes er ikke riktig på bmw'er som ikke har det originalt men US bilnk er kult sier du? US blink er noe som er mere Uoriginalt på bmw mens derimot angel eyes er mere originalt og er MYE mere BMW.

Så hvordan kommer du til det at angel eyes ikke er pent i motsetning til US blink på bmw?

Skrevet

US-Blink kommer da originalt på e36 på US-biler? Det har da aldri AE gjort.

Og som jeg sa om engle øya tidligere, er det en personlig mening

Skrevet
  JoachimK skrev:
US-Blink kommer da originalt på e36 på US-biler? Det har da aldri AE gjort.

Og som jeg sa om engle øya tidligere, er det en personlig

US blink er at blinklys lyser, stemmer ikke det? Det har aldri kommet org på e36, hvis ikke du mekker litt selv seff.

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til hvordan det er med e36, men med e39 kom det i usa, men ikke over alt, mange har kun 2 små led i refleksen på siden av hovedlampen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...