Peak Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Halvor_nor skrev: skiftet til led i ringer og mekka sammen no us-blinkers:D[ Bilde ]hva syns folket?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Personlig syntes jeg det ser helt for jævlig ut med ringer i lyktene på biler som originalt aldri kom med det. US-lys i blinkerne er altid kult, men få på originae headlights igjen.
Peak Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Endret litt på innlegget mitt. På biler som originalt aldri kom med noen "angel-eyes" blir det i mine øyne som å sette på en biltema spoiler på bagasjeluka. Det blir så feil så feil...
Halvor_nor Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 hehe:) ser poenget ditt, men synes nå at angeleyes passer bedre på en e36 enn f.eks. en volvo 850 men vær sin smak Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
UFC Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 JoachimK skrev: Halvor_nor skrev: skiftet til led i ringer og mekka sammen no us-blinkers:D[ Bilde ]hva syns folket?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Personlig syntes jeg det ser helt for jævlig ut med ringer i lyktene på biler som originalt aldri kom med det. US-lys i blinkerne er altid kult, men få på originae headlights igjen. Angel eyes er ikke riktig på bmw'er som ikke har det originalt men US bilnk er kult sier du? US blink er noe som er mere Uoriginalt på bmw mens derimot angel eyes er mere originalt og er MYE mere BMW. Så hvordan kommer du til det at angel eyes ikke er pent i motsetning til US blink på bmw?
Peak Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 US-Blink kommer da originalt på e36 på US-biler? Det har da aldri AE gjort. Og som jeg sa om engle øya tidligere, er det en personlig mening
haybimmsen Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 E hadde AE på e36'en min før, synes det er fint, men e tok de vekk så at den ikke skulle bli "for moderne" .. Men tøft er det!
UFC Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 JoachimK skrev: US-Blink kommer da originalt på e36 på US-biler? Det har da aldri AE gjort.Og som jeg sa om engle øya tidligere, er det en personlig US blink er at blinklys lyser, stemmer ikke det? Det har aldri kommet org på e36, hvis ikke du mekker litt selv seff.
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Nå kjenner jeg ikke til hvordan det er med e36, men med e39 kom det i usa, men ikke over alt, mange har kun 2 små led i refleksen på siden av hovedlampen...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Legger klart til senere? eller kjører du på med anlegg med en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå