Eksos Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Skitten bil med rustflekker, men kult med litt bølger likevell
Kristiansan'årn Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Ikke av hele bilen, men front ruta [ Bilde ] FORBANNA PENT Liffi! sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Takk for det! har MASSE sånne bilder, da jeg som regel kjører fra før sola kommer opp, eller er på vei hjem når den går ned
Kristiansan'årn Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Takk for det! har MASSE sånne bilder, da jeg som regel kjører fra før sola kommer opp, eller er på vei hjem når den går ned Hehe min mor er driitheldig, ho bor rett forran der sola går ned og reflekterer i vannet Kjører du lastebil Liffi? Du satt nok for høyt til å sitte i e34'n sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Takk for det! har MASSE sånne bilder, da jeg som regel kjører fra før sola kommer opp, eller er på vei hjem når den går ned Hehe min mor er driitheldig, ho bor rett forran der sola går ned og reflekterer i vannet Kjører du lastebil Liffi? Du satt nok for høyt til å sitte i e34'n sent from my microwave using tapatalk Samme her;) ser direkte ned på vannet der sola går ned! Nei ikke stor bil, men liten sprinter skapbil! er ikke behov for no større når jeg kjører fisk til butikker å BAMA rundt om. Men stor bil lappen kommer vell iløpet av sommeren.
Myrvangen Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Endelig mars, da er det sommerhjultid:) Iallefall på den ene bilen:) 325tds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå