olebrumm Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Har du noe problemer med subbing med den senken? Driver og vurderer Hartge 30/30 på min. Har 295/30-R20 BBS CH-R med ET35 og de stikker ca 4 mm utenfor skjermene bak så er redd for at den kan subbe. Hva slags innpress og bredde er det på de DPE felgene?Ble faktisk anbefalt Lowtec fjærene av Schmiedmann da jeg ringte dem. Fornøyd med dem? Ikke noe som helst subbing og veldig fornøyd med fjærene, hadde coilovers på den forrige men den var uten EDC så litt vanskelig å sammenligne opp mot den.. (men du vil helst sikkert også bli fornøyd med Hartge;) Når det gjelder innpress så oppgir ikke DPE dette annet enn at du kan bestille "aggressivt" eller "moderat" innpress, jeg har "aggresivt" og de subbet ikke med coilovers stilt ganske så lavt
Underground1983 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Lurer på om jeg må slenge på en bakfelg imorgen å sjekke nøyaktig hvor mye plass det er. F10 har jo utrolig tynne hjulbuer originalt pga mulighet for Integral Active Steering og dekka er jo ganske avrunda så mulig det går helt fint.
thommas88 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Ble et lite besøk i dag. Fant ut at sikringen og holdern til sikkringen til sub'n hadde smelta nesten, funket forsatt men koblet det fra for å være sikker på at noe ikke blir skada.
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Pen bil, tøffe, kledelige felger og fine bilder!
Vegardb17 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Sommer-lav og nyvasket, trenger en runde med poleringsmaskina
Mickl Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Sommer-lav og nyvasket, trenger en runde med poleringsmaskina Hmm, var det deg jeg såg på statoil Moa i går kveld? fin høyde
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Smakebit på våren [ Bilde ] Pent bilde, fin bil og fargekombinasjon!
Mickl Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Smakebit på våren [ Bilde ] Pent bilde, fin bil og fargekombinasjon! Hehe takk får det Går du inn på tråden min på side 4 får du se sommerfelgene Blir veldig glad får tilbakemeldinger
Vegardb17 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Sommer-lav og nyvasket, trenger en runde med poleringsmaskina Hmm, var det deg jeg såg på statoil Moa i går kveld? fin høyde Var nok det ja, hva slags bil du kjørte? E90?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå