haybimmsen Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 [ Bilde ]Dette fra tidligere idag.. Å nå har snøværet virkelig satt inn!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Slik en kunne e lett hatt!! Fin bil!
VegarVS Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 [ Bilde ]Dette fra tidligere idag.. Å nå har snøværet virkelig satt inn!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Slik en kunne e lett hatt!! Fin bil! tusen takk endelig fått koblet opp de gule tåkelysa nå i stad gleder meg til polyforinger under hele og ett senkesett.. da begynner det å hjelpe på
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 [ Bilde ]Dette fra tidligere idag.. Å nå har snøværet virkelig satt inn!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Slik en kunne e lett hatt!! Fin bil! tusen takk endelig fått koblet opp de gule tåkelysa nå i stad gleder meg til polyforinger under hele og ett senkesett.. da begynner det å hjelpe på Glem polyforinger og kjøp nye originale istedet Du vil ikke angre
-Erik- Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Glem polyforinger og kjøp nye originale istedet Du vil ikke angre Hvorfor?
VegarVS Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Glem polyforinger og kjøp nye originale istedet Du vil ikke angre Hvorfor? +1!!!
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Er nok en smakssak det her.. Men på en bruksbil ala touringen din hadde jeg aldri montert poly, men det er meg da
VegarVS Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 skjønner fortsatt ikke hvorfor? blir den for stiv mener du?
VegarVS Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Endelig koblet opp gule tåkelys:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
SigurdE36 Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Starta opp E36'n og rullet den ut i sola for å gå varm i frisk luft.
quandt1960 Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 what the hell? Skjedd? :/ Driten eksploderte plutselig av seg selv! håper jeg får positivt svar på goodwill ellers blir dette uhyggelig dyrt ..
hylle Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 fått meg trakter på S62 motorn. trenger kanskje noen nye hjul..
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 nyvaska bil og nettopp lagt på gul lyktefilm fra biltema blei greit nok [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mine 5 cent. Synes ikke bilen din kledde gul lyktefilm for fem flate øre, og som skrevet over her burde du i det minste legge på sideblinklysa også. Tråden bør kanskje endres til å hete; "Legg ut bilder tatt av bilen din i dag, og få høre hvor jævlig stygg den er-tråden! "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå