Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fint vært i Bergen i dag! Da må man ha nyvasket bil..

[ Bilde ]

Se å få kjøpt deg en tube Autosol og få den stussen blank! [-X

Har faktisk litt liggende, så får ta en skikkelig shinings om ikke så lenge, av både stuss og det andre :P

Skrevet
Kjempe pent mobilbilde av en nyvasket e30 :D

[ Bilde ]

Jeg så deg på glattkjøringsbanen i helga! Fin den E30'en din! :D

Whaat? :P hva kjørte du? Var der jo bare i en halvtime :D men takk takk! :mrgreen:

Skrevet

kjapt spørsmål, hvorfor setter du prøveskiltet på fangeren? ser da mye penere ut å ha det der skiltet egentlig skal være? og det sitter like godt der, satt det på skiltholder en gang, og satt som bare det :)

Skrevet
kjapt spørsmål, hvorfor setter du prøveskiltet på fangeren? ser da mye penere ut å ha det der skiltet egentlig skal være? og det sitter like godt der, satt det på skiltholder en gang, og satt som bare det :)

Har ikke skiltholder på bilen for øyeblikket, samt at det er som wicky sier, skruer hvor normalt skiltet sitter som gjør at prøveskiltet fester seg dårlig / ser dårlig ut. :)

Skrevet

har selv aldri hatt problemer med å feste prøveskilt, uansett overflate, og synes det ser bedre ut når det står det det skal, selv om det blir "ugjevnt" pga skruene, enn om det står på fangeren, men det er meg da :) tror nok det var deilig å lufte den uansett? :)

Skrevet

diohrvik : Salget ble vel utsatt pga at jeg ville fikse den opp først. Men jeg får se, er faktisk ikke helt sikker. Var morro å kjøre den igjen, så jeg fikk ikke akkurat lyst å selge den da. Begynner å bli veldig få E36 Couper i god stand, og de som er i god stand koster endel. Mulig jeg handler noen nye gromme felger, senker litt til og oppgraderer småting utover sommeren ;)

Tzunami: Det er vel ikke noe problem å feste ved skiltets opprinnelige plass, men liker ikke at det blir ujevnt. Det var veldig digg å få kjørt den litt og gassa på litt. Gikk penere nå som katalysatoren er helt ny også. :)

Skrevet

Nei Tommy, det er IKKE sommer hos oss! Minusgrader, og snø enkelte plasser.

Tok ikke bilde av bilen i dag, men måtte lufte sykkelen litt før det blir noen større forandringer på den ;)

Før

269357_10152667028540156_1012030626_n.jpg

Etter litt

246523_10152669910110156_1878305372_n.jpg

Så får vi se hvordan den blir etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...