sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 jeg kastet på sommer hjul i dag uvasket og usenket bil! skal hive opp et nytt bilde i påsken da er nok coiloversene kommet på
matsi Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Mekka et bilde på tlf i dag.. Utrolig lite som må gjøres på en bil for at det skal bli en helt annen.
Sondre92 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Mekka et bilde på tlf i dag.. Utrolig lite som må gjøres på en bil for at det skal bli en helt annen. [ Bilde ] den bilen din er faen så rå!! sett den noen ganger i byen:D
liffi Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 en vell fortjent vask etter ca 6mnd stillestående..
asv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva er det jeg nå har begitt meg ut på?! Hører kanskje helst hjemme i du gjør det helt feil tråden
asv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Uheldigvis lakk.. skal se om jeg klarer å gjøre noe med det.. grei pris og ellers i god stand, så det er et plaster på såret Sendt med brevdue og røyksignaler
Aroid Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva er det jeg nå har begitt meg ut på?!Hører kanskje helst hjemme i du gjør det helt feil tråden [ Bilde ] Kan det stemme jeg har sett den bilen ved Ålesund?
asv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva er det jeg nå har begitt meg ut på?!Hører kanskje helst hjemme i du gjør det helt feil tråden [ Bilde ] Kan det stemme jeg har sett den bilen ved Ålesund? Ble kjøpt fra sjøholt, så det kan nok stemme. Også går jeg på skole i Ålesund så blir nok å se her fremover også.. (bildet er forøvrig tatt på moa)
Stenbakken Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Moa ja. Var der en uke for 2 år siden, levde på Statoil burger derfra, var steike god Men over til noe annet, tok et lite bilde av bilen idag
Tzunami Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Denne kommer til å bli riktig så lekker med sommerhjul som kanskje stikker litt lenger ut og penere høyde bak? og ikke minst svart folie på taket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå