Underground1983 Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Kan det stemme at jeg har sett denne ved Nadderud videregående skole for 2-3 uker siden? La spesielt merke til en sånn F31 der hvertfall.
rog_lun Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Kan det stemme at jeg har sett denne ved Nadderud videregående skole for 2-3 uker siden? La spesielt merke til en sånn F31 der hvertfall. Det stemmer nok
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Sommerfelgene klare så snart det blir bare veier, med 2 lag Swissvax Autobahn
E.H.D Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 ^Nice, jeg må ut å kjøpe slike dekk jeg også snart. Kjøpe du dekkene her i Norge, eller fulgte de med felgene fra Baan Velgen?
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg kjøpte de i Norge. Dekkmester'n i Bærum. Ikke akkurat billige, men anbefales sterkt:) Har du funnet deg sommerfelger enda?
E.H.D Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg kjøpte de i Norge. Dekkmester'n i Bærum. Ikke akkurat billige, men anbefales sterkt:)Har du funnet deg sommerfelger enda? Ja, men vet ikke om jeg vil avsløre de før jeg før de på bilen.
Vegardb17 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Fikk på sommarfelg å hjul [ Bilde ] Har du tråd her eller? Så meeeget riktig ut den E39'en der
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg kjøpte de i Norge. Dekkmester'n i Bærum. Ikke akkurat billige, men anbefales sterkt:)Har du funnet deg sommerfelger enda? Ja, men vet ikke om jeg vil avsløre de før jeg før de på bilen. Hehe, nei skjønner den.
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Kan det stemme at jeg har sett denne ved Nadderud videregående skole for 2-3 uker siden? La spesielt merke til en sånn F31 der hvertfall. Har sett denne rundt i bærum, utrolig fin bil
APedersen Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Stemmer det du sier om navien. Har og veldig sansen for detaljer og ekstrautstyr. Faren er at man begynner å bli godt vant Merker jo særlig forskjell på setene hvis jeg setter meg inn i andre biler. Sånn la jeg sjelden merke til før.Apropos detaljer [ Bilde ] Hehe, jo mer detaljer og utstyr jo bedre selvfølgelig, sett bort fra pris Er nok hakket mer sportslig i 6-serien enn 7-serien, men liker comforten i BMW generelt Konge detalj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå