Kny Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 What, hvor er snøen? Varmekabler i gresset eller?
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila.
havardw Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila. +1 !
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila. Ok. Da foretrekker jeg heller litt snø ja
Stoppie_Master Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 den stasjonsvogna var søt Haha, du er morsom wicky Klarer ikke helt å se hva som er søtt med den bilen, men hvis jeg skulle ha lagt til godviljen, så hadde det gjort seg med spacere/annet innpress på bakhjulene... Jeg vil heller si at den er fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå