Stoppie_Master Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Minus 15 grader i stjørdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Må slutte å rygge oppå snøhauger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleberg Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 prøfte sommarfelgane:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 What, hvor er snøen? Varmekabler i gresset eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 fint vær på karmøy vettu=) (haugesund) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er noen som har det ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 ikke snø... whut the fuck... offffffff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila. +1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er det bilde tatt nå nylig?? Flytter jeg Det kan ikke anbefales. Her på haugalandet består mesteparten av vinteren i is og saltlake. Det går mer spylervæske enn drivstoff på mila. Ok. Da foretrekker jeg heller litt snø ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 den stasjonsvogna var søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 den stasjonsvogna var søt Haha, du er morsom wicky Klarer ikke helt å se hva som er søtt med den bilen, men hvis jeg skulle ha lagt til godviljen, så hadde det gjort seg med spacere/annet innpress på bakhjulene... Jeg vil heller si at den er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå