wicky124 Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Kjøres den bilen på vintern? Kunne sverge på at jeg så en slik lav cab da jeg var i kristiansund for 2mnd siden...
BMW E30 325 Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Fikk pakket ut bilen her om dagen.. God følelse. [ Bilde ] Kunne fremdeles tenkt meg å sett en tråd på denne her altså, eller sett den live ! flottflott
Øyvind L. Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Fikk pakket ut bilen her om dagen.. God følelse. [ Bilde ] Kunne fremdeles tenkt meg å sett en tråd på denne her altså, eller sett den live ! flottflott Blir ikke noe tråd, men planen er ta ta turen til Rudskogen på BMWCCN treffe i mai.
Sinjder Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Kjøres den bilen på vintern? Kunne sverge på at jeg så en slik lav cab da jeg var i kristiansund for 2mnd siden... Nja, kjøpte bilen i januar og brukte bilen litt da det var bare veier og plussgrader men har ikke vinterdekk til den. Men den skal få seg vinterlagringplass til neste vinter
wicky124 Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Kjøres den bilen på vintern? Kunne sverge på at jeg så en slik lav cab da jeg var i kristiansund for 2mnd siden... Nja, kjøpte bilen i januar og brukte bilen litt da det var bare veier og plussgrader men har ikke vinterdekk til den. Men den skal få seg vinterlagringplass til neste vinter Var der oppe i starten av februar...var tørre veier og sol den lørdagen jeg var der oppe...
Eystein Ose Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Hjalp en kompis å kjøre flyttelass idag! Praktisk med avtagbart hengerfeste:)
M3 Yngve Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Fikk pakket ut bilen her om dagen.. God følelse. [ Bilde ] Kunne fremdeles tenkt meg å sett en tråd på denne her altså, eller sett den live ! flottflott Blir ikke noe tråd, men planen er ta ta turen til Rudskogen på BMWCCN treffe i mai. Hvor ikke også E30 meet da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå