wicky124 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 [ Bilde ]Knipsa et bilde med iphonen istad, en kompis sin e38 i bakrunnen:) Første gang folk ikke skrev "Beklager dårlig iphone bilde" Men det var tøft bilde faktisk!
Eystein Ose Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 [ Bilde ]Knipsa et bilde med iphonen istad, en kompis sin e38 i bakrunnen:) Første gang folk ikke skrev "Beklager dårlig iphone bilde" Men det var tøft bilde faktisk! Hehe, ja ble mektig imponert over kameraet på den gamle iphone 4'en min! Takk for det
minigris Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Min sommer bil Skal på med mtech 1 front og vinge samt litt mere ned! Mvh Terje
ArneR. Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Perfekt høyde slik du har den nå. Senker du mer blir den seende ut som en rånebrakke.
ehaugsnes Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 men så har du mercedes og da, så da er du unnskyldt
EspenBimmer Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 men så har du mercedes og da, så da er du unnskyldt haha nice one! Espen~
Mattae Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 slenger meg på med wicky.. ser bare teit ut den leppa der + at er jo knekt i første hump uansett
EspenBimmer Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Sant det, tror ikke han kjører rundt sånn her tillands. Var gjerne bare får bildet Espen~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå