Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Hvor er disse bildene tatt? synes jeg ser johnsen elektro like over bilen?
wicky124 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Man får avbalansert ganske godt jo, men ujevnheter vil man aldri på balansert bort, det må rettes samt om man legger om så kan man vri gummien rundt på felgen for å finne beste plassering av dekk/felg så det blir minst mulig lodd mye triks man lærer når man hsr jobbet med det Sent from my toaster using Tapatalk 2 Leker du sånn eplekjekk wannabe cool one? Er klar over det du skriver, men likevel, 99% av dekksjappene monterer lodd på den måten...Man må være entusiast for å vri gummien rundt, måle etc... Og det er det de færreste som gidder...
Markus E30 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hvor er disse bildene tatt? synes jeg ser johnsen elektro like over bilen? Det stemmer er tatt ved nye rema1000. Rett over johnsen, der det var skog før, er det rema nå
Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Leker du sånn eplekjekk wannabe cool one? Er klar over det du skriver, men likevel, 99% av dekksjappene monterer lodd på den måten...Man må være entusiast for å vri gummien rundt, måle etc... Og det er det de færreste som gidder... Der har du meg skulle egentlig vridd dekkene på 18" mine for å balansere de bedre, men får ta det senere er også svært få som kun bruker lodd innerst, fordi det er mer jobb, og egentlig ingen som vet om/ønsker det Det stemmer er tatt ved nye rema1000. Rett over johnsen, der det var skog før, er det rema nå Da er jeg med måtte inn i google maps for å titte, men skjønte ikke hvordan det kunne gå ann man ser forsåvidt også pizzakjelleren også helt til høyre
tommyheimberg Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Faen og du husker da stemmer bra det Ossen leppe er det på e34'n:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Faen og du husker da stemmer bra det Førstegangstjenesten er noe som setter seg
Markus E30 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Ossen leppe er det på e34'n:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Er AC Schnitzer Førstegangstjenesten er noe som setter seg Tror jeg på
Pedi Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Sist jeg postet i denne tråden sto bilen min uten lakk... Bildene under er ikke fra i dag, det er en uke siden - men ville bare dele et par bilder med dere som ikke følger tråden min....
Pedi Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Er det noen som ikke følger tråden din??? Hehe, takk for den, men ja - det vil jeg nok tro...
tommyheimberg Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Ossen leppe er det på e34'n:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Er AC Schnitzer Førstegangstjenesten er noe som setter seg Tror jeg på Aha, var kul! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Rayen Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Studerte den på vårmønstringe fantastisk bygg.. Silkestrøkent all over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå