Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Man får avbalansert ganske godt jo, men ujevnheter vil man aldri på balansert bort, det må rettes ;) samt om man legger om så kan man vri gummien rundt på felgen for å finne beste plassering av dekk/felg så det blir minst mulig lodd ;) mye triks man lærer når man hsr jobbet med det ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Leker du sånn eplekjekk wannabe cool one?

:lol:

Er klar over det du skriver, men likevel, 99% av dekksjappene monterer lodd på den måten...Man må være entusiast for å vri gummien rundt, måle etc... Og det er det de færreste som gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker du sånn eplekjekk wannabe cool one?

:lol:

Er klar over det du skriver, men likevel, 99% av dekksjappene monterer lodd på den måten...Man må være entusiast for å vri gummien rundt, måle etc... Og det er det de færreste som gidder...

Der har du meg ;) skulle egentlig vridd dekkene på 18" mine for å balansere de bedre, men får ta det senere ;) er også svært få som kun bruker lodd innerst, fordi det er mer jobb, og egentlig ingen som vet om/ønsker det :P

Det stemmer ;) er tatt ved nye rema1000. Rett over johnsen, der det var skog før, er det rema nå :P

Da er jeg med ;) måtte inn i google maps for å titte, men skjønte ikke hvordan det kunne gå ann :P man ser forsåvidt også pizzakjelleren også helt til høyre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg postet i denne tråden sto bilen min uten lakk... Bildene under er ikke fra i dag, det er en uke siden - men ville bare dele et par bilder med dere som ikke følger tråden min....

9s2jhi00it17medwb6da.jpg

32i4sfjqji2t52a0t4ua.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...