aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Nærmer seg VÅR i stavanger. Fikk på sommerfelg i dag Urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Gleder meg som en unge til å slenge på rondell felger.. Faens lei vinter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Dagens bilde® fra min side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Stakkars 6´ern har stått ute nå, i flere uker. Så i dag tenkte jeg at skulle få litt stell. Startet momentant tross -24 . Fikk lurt´n inn i garasjen og gitt en vask, snøen er veldig skitten faktisk. Har både alpina hjul og bbs på, jeg syns faktisk bbs er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 BBS-felgene er endel finere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 dagens bilde fra min side :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Tørre veier og 0 grader i Ålesund på fredag, fikk seg en luftetur og en vask, så trygt tilbake i carporten igjen Ja; Vinterfelger Og ja; Angel-eyes'ene mine er umulig å ta bilde av i mørket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Min nye F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jon Erik, NYDELIG NYDELIG bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 synes lysene ble for "Mye".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Nærmer seg VÅR i stavanger. Fikk på sommerfelg i dag Har hatt et snøfall etter det vi.... Flytter jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jawnas Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Bildene ble tatt under snøstormen som var i Sauda i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Samlet noen lokale helter fra Molin/Karmøy og tok noen ok vinter bilder Foto: Even Wiik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå