Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Sommer shine av motorrommet! Og ny vaska biler! Kompis kjøpte seg bil i helga! (Lasseellingsen sin gamle)
Krisfje Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Har kjørt Dodge Viper SRT-10 idag, syk bil som gjorde 230km/t i 3. gir Var som å sitte på med en benk som hadde 507hk, den likte IKKE svinger Minne for livet var da vi dro fra en Ferrari 360 i 2. gir, 60km/t til 130km/t i samme gir, og rett i sperra. Er den råeste lyden jeg har hørt, med over 8L volum så skulle det bare mangle..
Halvor_nor Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Fikk nytt ratt i e36'en idag Ja, jeg vet jeg må vaske :/ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
LasseEllingsen Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Sommer shine av motorrommet! Og ny vaska biler! Kompis kjøpte seg bil i helga! (Lasseellingsen sin gamle) [ Bilde ] Yeeeeeeeeey babyen min lever! Herlighet så deilig den bilen er!! Kan dere ikke komme til Bergen, sånn at jeg kan få se den igjen?
turbo1991 Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Pappas familycruiser nyvasket Veldig pene disse X5 ene
Haukefer Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Sommer shine av motorrommet! [ Bilde ] [ Bilde ] Og ny vaska biler! Kompis kjøpte seg bil i helga! (Lasseellingsen sin gamle) [ Bilde ] Kem so har kjøpt den? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Chrissstian Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Er det en øl-boks vi ser der, RS-Heggem? fydda Bilde fra avreisedagen fra GS treffet på bud
thommas88 Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Ble en kjapp vask,lading av batteri og støvsuging/shine invendig. Nå har de endelig begynt å asfaltere i gata!
Bjornhbjelland Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Sommer shine av motorrommet! Og ny vaska biler! Kompis kjøpte seg bil i helga! (Lasseellingsen sin gamle) [ Bilde ] Yeeeeeeeeey babyen min lever! Herlighet så deilig den bilen er!! Kan dere ikke komme til Bergen, sånn at jeg kan få se den igjen? Ja, veldig flott bil enda! Trenger bare litt kjærlighet så er det god som ny! Og det skal den få! Plutselig er me i Bergen skal du sjå!
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Er det en øl-boks vi ser der, RS-Heggem? fydda Bilde fra avreisedagen fra GS treffet på bud [ Bilde ] Utrolig fin e92 Men tror du må sjekke synet ditt, du ser vel det er en redbull som står på bilde til RS-Heggem
Steinhar Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Ble en kjapp vask,lading av batteri og støvsuging/shine invendig.Nå har de endelig begynt å asfaltere i gata! [ Bilde ] [ Bilde ] Du trenger minst ett nytt dekk!
Chrissstian Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Er det en øl-boks vi ser der, RS-Heggem? fydda Bilde fra avreisedagen fra GS treffet på bud [ Bilde ] Utrolig fin e92 Men tror du må sjekke synet ditt, du ser vel det er en redbull som står på bilde til RS-Heggem Takk for det! Nylig innkjøpt Hehe.. Vi får skylde på jeg bladde kjapt! Var du på GS treffet på bud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå