liffi Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Den var PEN liffi.. Eller pen er et for snilt ord til og med! Jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 lakkering te uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gøy med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Tok bilde av bilen her en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Tok bilde av bilen her en dag. er det gs felger du har på bilen? hvilke er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 En stk skitten M5 idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 ikke bmw da, men kommer til og stå opptil flere bmwer der oppå i sommer Klar for langtur i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 fått på sommer felgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Prøvde meg på noe nytt i dag med Kameraet, fatter enda ingenting av speilrefleks Hadde ikke ringene vært så sinnsykt "blury" så kunne dette vært fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 ^^ Det var jo en ganske ekstrem vinkel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Prøvde meg på noe nytt i dag med Kameraet, fatter enda ingenting av speilrefleks Hadde ikke ringene vært så sinnsykt "blury" så kunne dette vært fet Hehe, du må nok helst ha stativ for å få tatt gode bilder i mørket. Helst i modus hvor du bestemmer lukkertiden. Jeg tok bilder av min (knestående ), måtte ned på lukkertid helt ned i 25 og holde pusten når jeg tok bildene (bildet mitt ligger på side 78). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Prøvd meg på nattbilder jeg også engang Er ikke så lett nei.. ut av 150 bilder ble vell 10-15 greie og 5 bra Det er alltid greit og ha litt lys rundt seg og det du skal ta bilde av, når det er helt bekmørkt skal det noe til for å få no bra bilder ut av "billigt(mindre enn 5-6 tusen)" utstyr tenker jeg Jeg brukte stativ også, men var litt kaldt så tålmodigheten var ikke helt som den skulle vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Tommy den m5'n var bare helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå