onolsen Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Par snapshots fra forrige uke, med det utrolig gode iPhone kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rfoursk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 snapshot idag; Arbeidsbilen til frøkna. nyvasket og fin til en forandring så jeg måtte nesten ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Nye sommerhjul. 19" GS LM kopi, skitten bil og mangler senterkopper da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Strømstad jo! Stemmer Dro ned med dama å en kompis for å se på dette rånegreiene å handle mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Fant frem bilen jeg, for første gang i år Som dere ser så er det fremdeles en del snø her nord, men veiene er heldigvis tørre og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 http://images.bimmers.no/files/ab2msf54xf6diogg5xaq.jpgBlinklyset er fikset ja Det var et sykt kult bilde! Og FETE felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Blinklyset er fikset ja GS-merket opp ned? eye for details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Opp ned? Du vet at hjula går rundt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Tror han mente at de burde ha stått rett vei når bildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Ja, det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 et par bilder av en nyvaska bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Stemmer det jan tore, jeg kan fort bli pirkete på småting, selv om jeg ikke alltid er så god på å se sånt selv der og da bortsett fra det så var det et meget kult bilde Pen bil ajern, liker ikke helt de baklyktene, men smakene r som baken ellers er bilen meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 takk var skeptisk i starten jeg å. men syntes de passet bra til helheten på bilen jeg mener det ville blitt teit med sota lykter heile veien også std me oransj blink bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå