Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har lagt frem din side; med følgende "fakta" om du vil kalle det det:

- du havnet på taket. Ja, man kan være uheldig, men statistisk sett så måtte du være maks uheldig for å få til noe slikt uten å kjøre uaktsomt. Der tviler politiet på deg. Oddsen er mot deg.

- du har en annen motor enn det som er spesifisert til din modell, du skriver ikke om dette er blitt godkjent eller ei. Hvis ikke = uforsvarlig kjøretøy - fører sitt ansvar, ditt ansvar...

- du har sveist diffen, du har ikke en godkjent sperre = uforsvarlig kjøretøy. Ditt ansvar.

- du har rykte på deg for uansvarlig kjøring - ditt ord betyr nada.

Konklusjon: Du er fucked - håper typen din er villig til å kjøre rundt på deg en god stund fremover...

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært for flau til å poste dette opp slik som du har, og attpåtil er du dum nok til å skrive piss til de som peker ut hvor idiot du har vært når du klarer å take bilen din!

+1!

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mens vi er inne på slitte dekk, mener jeg å ha hørt at dersom 75 prosent er over 1.6 mm så er det lovlig.. Men du er vel kanskje under det også siden det var slics

jeg trodde det var vis dekket er mer slit en 1.6mm på det mest slite stede så er det ulovlig..

Skrevet

Som mange alleredet har skrevet.

Du vil nok miste lappen 3-6mnd pga uforsvarlig kjøring. Bare man kjører av veien på vinterstid, eller ikke skraper rutene nok, så kan de ta sertifikatet ditt.

Var en her i byen som mistet lappen 3 mnd for å ikke skrape rutene før han kjørte, som igjen er uforsvarlig.

Det som oftest går igjen er at uforsvarlig kjøring uten skade ofte gir 3 mnd, mens ved materielle\personskader kan gi 6mnd.

Skrevet

- du havnet på taket. Ja, man kan være uheldig, men statistisk sett så måtte du være maks uheldig for å få til noe slikt uten å kjøre uaktsomt. Der tviler politiet på deg. Oddsen er mot deg.

- du har en annen motor enn det som er spesifisert til din modell, du skriver ikke om dette er blitt godkjent eller ei. Hvis ikke = uforsvarlig kjøretøy - fører sitt ansvar, ditt ansvar...

- du har sveist diffen, du har ikke en godkjent sperre = uforsvarlig kjøretøy. Ditt ansvar.

Konklusjon: Du er fucked - håper typen din er villig til å kjøre rundt på deg en god stund fremover...

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært for flau til å poste dette opp slik som du har, og attpåtil er du dum nok til å skrive piss til de som peker ut hvor idiot du har vært når du klarer å take bilen din!

det er slike folk som deg som gjør bimmers useriøst. jeg spørr ikke om å bli trampa igjæl av slike kommentarer. jeg spørr om hjelp og råd.

har du virkelig et så kjedelig liv at å tråkke på meg på den måten gjør deg så glad at det varmer inni deg. ? jeg bare spørr hva som for folk til å skrive slik, du kjenner ikke meg, du kjenner iallefall ikke saken,. du har ikke sett ulykkestedet.

Skrevet

Useriøst? Det er du som er useriøs.

Vil du ha råd? Pung ut for advokat.

Vil du ha hjelp? Oppsøk psykolog.

Du sier at jeg hverken kjenner deg, saken eller ulykkesstedet... Vel, hverken jeg eller majoriteten av dette forumet kjenner mer til saken enn det uendelige gnålet ditt her de siste to ukene, enten det er om kommentarer til saken, eller om den idiotiske sveiset diffen din.

Etter din egen mening så er det ingen her som kjenner til saken din (som du, etter min mening, har tapt) så hvorfor spør du etter råd da?

De som kjenner til saken din er tydeligvis blandt dine kjenninger, spør de da vel?

Du er vel oppegående nok til å skjønne at vi ler av deg og syns du er patetisk tåpelig når du prøver så hardt å flytte skylden for dette på politi, veiforhold, dyr eller gudene vet hva! Dette er din feil, du har skylden, du vil få straff av systemet deretter, med mindre du kan motbevise de fysiske bevisene politi kan ha mot deg ang uforsvarlig kjøretøy og uansvarlig kjøring.

Skrevet
Useriøst? Det er du som er useriøs.

Vil du ha råd? Pung ut for advokat.

Vil du ha hjelp? Oppsøk psykolog.

Du sier at jeg hverken kjenner deg, saken eller ulykkesstedet... Vel, hverken jeg eller majoriteten av dette forumet kjenner mer til saken enn det uendelige gnålet ditt her de siste to ukene, enten det er om kommentarer til saken, eller om den idiotiske sveiset diffen din.

Etter din egen mening så er det ingen her som kjenner til saken din (som du, etter min mening, har tapt) så hvorfor spør du etter råd da?

De som kjenner til saken din er tydeligvis blandt dine kjenninger, spør de da vel?

Du er vel oppegående nok til å skjønne at vi ler av deg og syns du er patetisk tåpelig når du prøver så hardt å flytte skylden for dette på politi, veiforhold, dyr eller gudene vet hva! Dette er din feil, du har skylden, du vil få straff av systemet deretter, med mindre du kan motbevise de fysiske bevisene politi kan ha mot deg ang uforsvarlig kjøretøy og uansvarlig kjøring.

Snakk om å ha stått opp på feil bein :lol: DU tar jo helt av SERIØST ? hva feiler det deg. grunnen til at jeg laget en tråd om saken. var jo for å få en pekepinne hva eventuel straff jeg vil få. ikke å høre det gnålet ditt. har jeg mast om alt mulig ? spørte konkret om det var lovelig med sveist diff. men sånn ellers får du leve videre det patetiske livet ditt med å tråkke ned på andre.

Har fått noen nyttige pm av normale folk etter jeg laget denne tråden om folk som har vært i samme situasjen, så nå har jeg fått en ca pekepinne på hva jeg kan vente av eventuel straff.

og er det noen som må oppsøke hjelp må det være deg

lolol makan :lol::lol:

Skrevet

Nei, dette gidder jeg ikke diskutere mer. Du er en lavpannet tulling med klumpfot på høyre'n og argumentasjonsevne som en sjimpanse.

Jeg skal legge meg nå, jeg skal kjøre til jobb imorgen, i min bil, som ikke er most, og med lappen i lomma. God natt!

Skrevet
Nei, dette gidder jeg ikke diskutere mer. Du er en lavpannet tulling med klumpfot på høyre'n og argumentasjonsevne som en sjimpanse.

Jeg skal legge meg nå, jeg skal kjøre til jobb imorgen, i min bil, som ikke er most, og med lappen i lomma. God natt!

Ærlig talt så var bare alt som kom fra deg mer eller mindre patetisk. Antageligvis er du av typen som trenger å slenge med leppa for å føle seg bedre selv. Dessverre ble d ikke særlig vellykket om du prøvde å få meg til å føle e gjorde noe galt i å lage en topic om problemet mitt. Ingen som ba DEG om å kommentere noe som helst. Var ut etter konkrete tilbakemeldinger av folk som hadde erfaringer med saken.

Synd for deg at du forsov deg dagen iq'n ble tildelt.

Dette ble bare latterlig.

Skrevet

er nok stygt redd for at uannsett hva du mener om årsaken så sier nok politiet at dette er uaktsomhet,

Skrevet

Ærlig talt så var bare alt som kom fra deg mer eller mindre patetisk. Antageligvis er du av typen som trenger å slenge med leppa for å føle seg bedre selv. Dessverre ble d ikke særlig vellykket om du prøvde å få meg til å føle e gjorde noe galt i å lage en topic om problemet mitt. Ingen som ba DEG om å kommentere noe som helst. Var ut etter konkrete tilbakemeldinger av folk som hadde erfaringer med saken.

Hva er det som feiler deg?? Tåler du ikke og høre kritikk om den idiotiske kjøringen din som resulterte i lappløs i flere måneder. Kanskje enkelte her på forumet er rimelig lei av og se mer eller mindre livsfarlig kjøring som sånne som deg foretar. Jeg personlig mener selv at jeg kjører pent, men hva nytter det hvist jeg en dag møter en idiot som kommer mot meg i MIN kjørebane. Kanskje du bør høre litt på kritiske komentarer uten og bli drittsur. Det du driver er fjortis oppførsel.

Skrevet

Hva er det som feiler deg?? Tåler du ikke og høre kritikk om den idiotiske kjøringen din som resulterte i lappløs i flere måneder. Kanskje enkelte her på forumet er rimelig lei av og se mer eller mindre livsfarlig kjøring som sånne som deg foretar. Jeg personlig mener selv at jeg kjører pent, men hva nytter det hvist jeg en dag møter en idiot som kommer mot meg i MIN kjørebane. Kanskje du bør høre litt på kritiske komentarer uten og bli drittsur. Det du driver er fjortis oppførsel.

Tåler kretikk. Absolutt. men slike spydige kommentarer tenner pluggene mine. når folk bare elsker å tråkke ned på folk. dette skjer jo i vær tråd der en spørr om noe som har med lappen å gjøre etc. ser ikke vitsen.

men samma det lei av å prøve å forklare saken min . var morro i begynnelsen å lese innleggene til slike folk som du. som tydelig må ha et jævli kjedelig liv. som bare ELSKER dette. men yes yes har egentlig fått svar på det jeg lurte på. så da får jeg bare vente å se. så kan dere kose dere videre her :lol:

Skrevet

Vel, etter å ha følgt litt aktivet med på forumet den siste tiden føler også at endel her inne kan være litt unødvendig kritiske til andre medlemer her inne, noen jeg synes er litt dumt pga dette forumet skal jo være et posetivt felleskap for alle BMW intresserte.

Som trådstarteren sier så åpnet han denne tråden for å få råd og evt hjelp i sin sitvasjon å det siste kan trenger er vel stygge/frekke momentarer. Men igjen, det hjelper ikke mye om trådstarteren svarer med samme mynt mot dem som er litt vel kritiske. Men en ting kan både trådstarteren og andre medlemmer gjøre å det er å ikke brukt stygge ord mot hvor hverandre. Kritisk kan man være men prøv å ordlegg dere bedre slik at ingen tar støtt av det. (skytt meg hvis jeg tar feil)

Uansett, håper det ordner seg md deg selv om det er en litt vanskeligt sitvasjon du er oppi.

*Havnet på taket

*Sveiser diff

*Ikke godkjent motor

*Slitte bakdekk

*Rykte på deg/bilen om "råkjøring"

Nå er jeg ikke juridisk skyndig så jeg vet egentlig ingenting men tror at politiet trenger kun å få en av disse tingene mot deg for å kjøre tiltale mot deg som kan ende med at du tar lappen din for en tid.

Skrevet

Dirtydicky :

Du må tåle såpass. Det virker ikke som om du takler og høre et negativt svar. Bedre og få høre det nå.. politiet kommer uansett ikke til og komme med noen mildere dom enn hva du får her.

Dette er vel snart 3 tråden angående den takinga di. Hver gang har det endt med at du sier at man skal stenge tråden, igjen klarer du og åpne en ny tråd med samme opplegget.

Ja, det er forvirrende og miste lappen, du ønsker og få best mulig respons på at du får lappen igjen. det er normalt. Men jeg ville sluttet og henge med det rundt på nettet., leser politiet dette er du jo bare enda mer fucked!!

Et råd til deg. Kjøp deg en billig anonym bil, FEks en Opel corsa, ORIGINAL. kjør denne til og fra jobb når det er helt nødvendig. da er det liten sjanse for og bli stoppet, men det er også en sjanse for og bli realt fucked.

Skrevet

det er slike folk som deg som gjør bimmers useriøst. jeg spørr ikke om å bli trampa igjæl av slike kommentarer. jeg spørr om hjelp og råd.

har du virkelig et så kjedelig liv at å tråkke på meg på den måten gjør deg så glad at det varmer inni deg. ? jeg bare spørr hva som for folk til å skrive slik, du kjenner ikke meg, du kjenner iallefall ikke saken,. du har ikke sett ulykkestedet.

Nei, det er folk som deg som gjør bimmers useriøst.

Er enig med Jay-O i denne saken..

Skrevet
Dirtydicky :

Du må tåle såpass. Det virker ikke som om du takler og høre et negativt svar. Bedre og få høre det nå.. politiet kommer uansett ikke til og komme med noen mildere dom enn hva du får her.

Dette er vel snart 3 tråden angående den takinga di. Hver gang har det endt med at du sier at man skal stenge tråden, igjen klarer du og åpne en ny tråd med samme opplegget.

Ja, det er forvirrende og miste lappen, du ønsker og få best mulig respons på at du får lappen igjen. det er normalt. Men jeg ville sluttet og henge med det rundt på nettet., leser politiet dette er du jo bare enda mer fucked!!

Et råd til deg. Kjøp deg en billig anonym bil, FEks en Opel corsa, ORIGINAL. kjør denne til og fra jobb når det er helt nødvendig. da er det liten sjanse for og bli stoppet, men det er også en sjanse for og bli realt fucked.

joda er klar over det- er første tråden jeg lager om saken min da. det andre var om denne diffen. og det hadde ikke noe med ulykka å gjøre . lurte jo bare på om det var lovelig. det andre var en annen bruker som laget ;) men ja ser den. får vente å se hva straffen blir. straff blir det nok uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...