Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hei! Som topic sier så lurer jeg på hvor man får taki slike lykter som vist på bilde? Vet kun at lyktene er av merket DEPO og har AE orginalt. Ser det er mange som har disse innpå her, så tenkte like greit å spørre folket Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 GS selger disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 GS selger disse. Trodde det jeg også, men er ikke den typen jeg mener.. De som selges der har gule AE og er en del klarere i glasset enn disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Kan nesten minne om de som en får på umnitza.com, og de er det en god del her inne som har. http://www.umnitza.com/product_info.php?products_id=153 (Linken er til ettermonteringssett, men de skal ha lykter med de ferdigmontert også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det er koed som har de lyktene der, men det er ikke slikt hvitt lys i de som du ser på bildet.. Det er mer gulaktig.. Har de lyktene selv og lyktene er greie de, men de dugger endel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det er jo bare å bytte pære til noen som ikke er så gule.. For min del syntes disse lyktene er noe møkk! Linsene er laget av plastikk så tilslutt vil pæren smelte seg nedover i linsen.. Ytterglasset er også laget av veldig tynt glass, så det skal kun en liten steinsprut til så sprekker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Er de som Cyrus mener. De AE lyktene som GS og Koed selger syns jeg er bare søppel rett og slett.. Hatt 2 sett før, og begge dugget voldsomt mye, og er litt lei de gule ringene egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Det er jo bare å bytte pære til noen som ikke er så gule..For min del syntes disse lyktene er noe møkk! Linsene er laget av plastikk så tilslutt vil pæren smelte seg nedover i linsen.. Ytterglasset er også laget av veldig tynt glass, så det skal kun en liten steinsprut til så sprekker det.. snakker du om de GS og Koed selger eller de fra Umnizta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Er de som Cyrus mener. De AE lyktene som GS og Koed selger syns jeg er bare søppel rett og slett.. Hatt 2 sett før, og begge dugget voldsomt mye, og er litt lei de gule ringene egentlig Jeg slet også med dugg i disse på vinteren, men når det var varmere vær var de helt greie Det var likevel laber kvalitet da høydejusteringen gikk i stykker under justering av lyktene, og ringene er heller ikke så pene som du sier. Umnitza er nok det beste valget Man får det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Er de som Cyrus mener. De AE lyktene som GS og Koed selger syns jeg er bare søppel rett og slett.. Hatt 2 sett før, og begge dugget voldsomt mye, og er litt lei de gule ringene egentlig Jeg slet også med dugg i disse på vinteren, men når det var varmere vær var de helt greie Det var likevel laber kvalitet da høydejusteringen gikk i stykker under justering av lyktene, og ringene er heller ikke så pene som du sier. Umnitza er nok det beste valget Man får det man betaler for. Enig der gitt.. Lei slike billig lykter som dugger bare det kommer litt regn og syns de ser litt billig aktig ut. Kommer nok til å gå for Umnitza sine så snart jeg får inn litt cash på konto Bestilt fra de før? lang leveringstid evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Har lignende depo lykter på min bil også. Kjøpte da fra usa via ebay. Lyktene hadde da både xenon og ccfl ringer ferdig montert i lykta. Kvaliteten virker meget god så langt, og de dugger ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hadde DEPO angeleyes lykter fra GS på gamlebilen, meget fornøyd med de da. Ytterglasset var tykt og opplevde ingen dugg på disse. Det var de klare med sort i bakgrunnen på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvorfor kan man ikke kjøpe hella sine isteden da? Koed selger disse. Sort bakgrunn og Ringer rundt lysene. Er det ikke det som ønske? Har ihvertfall hørt lite stygt om disse og ringene er ikke gule . Blå-aktige. Prisen som er problemet? Jeg vet ikke igrunn, kjører E30. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvorfor kan man ikke kjøpe hella sine isteden da? Koed selger disse. Sort bakgrunn og Ringer rundt lysene. Er det ikke det som ønske? Har ihvertfall hørt lite stygt om disse og ringene er ikke gule . Blå-aktige. Prisen som er problemet? Jeg vet ikke igrunn, kjører E30. : ) Har en kompis som har disse, og syns de ser noe ''rare'' ut. Blir liksom litt merkelig frontlook. Men smak og behag selvfølgelig Hella er som kjent meget bra kvalitet så tviler på at man trenger å tenke på duggproblemer om man kjøper slike, men har hatt Depo sine på 3 forskjellige biler (E36,A3 & A4) og har aldri vært noe tull med de. Og syns disse gir tøffeste looken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå